Sevgilinizle yapmaktan en çok keyif aldığınız şey nedir?
Shizuo: Bilmem ki... Şu sinir bozucu sırıtışını yüzünden silmek olabilir.
Izaya: Yapmadığı şeylerin suçunu ona atmak?
Shizuo: Eğer bunu bir daha yaparsan seni gerçekten öldüreceğim!
Izaya: Şaka yapıyordum~ Hm, tepesini attırıp beni kovalamasını sağladıktan sonra arkamızda dudak uçuklatıcı bir kargaşa ve yıkım izleri bıraktırmak... Ve tabi ki de seks.
Shizuo: Zavallı masum kızcağızın önünde ne zırvalıyorsun sen?
Izaya: Şimdi, Shizu-chan... Tokyo'nun yarısı zaten... hm... bizim eğlence anlayışımızdan haberdar... Ve seks kısmına gelirsek... Ziyaretçimiz çoktan bize yavan, bayağı ve bir bakıma yanlış bir tabir olan 'sevgili' diyerek seslenme girişiminde bulundu... Bu bir kenara; gecelerimizi, gündüzlerimizi ve bazen de sabahlarımızı kart oynayarak geçirmediğimizi tahmin etmiş olmalı ki tahmininde de gayet isabetli. Ikimiz de sağlıklı ve genç erkekleriz sonuçta.
Shizuo: ... Ne olursa olsun, bu özel bir şey, pire.
Izaya: *iç geçirir* Shizu-chan, her 'seks' deyişimizde kızın ne kadar gerildiğine bakarsak açık açık bizim seks hayatımızın ince detaylarını duymayı bekliyor. Yani, ben de sadece onu eğlendiriyorum, anladın mı? Ah, hayır, suçluluk duymanı ya da utanmanı gerektirecek bir durum yok, bu çok doğal... Sonuçta Shizu-chan ve ben bayağı çekici erkekleriz, değil mi?
Shizuo: Tanrı aşkına, kapa çeneni artık. Sıradaki soru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Interview with Shizaya
FanfictionErika'nın arkadaşının Heiwajima Shizuo ve Orihara Izaya ile yaptığı minik bir röportaj.