Sevgilinize güveniyor musunuz?
Shizuo: Oradan aptal gibi mi görünüyorum?? - Sakın buna cevap vermeye kalkışma, pire! - Tabi ki de ona güvenmiyorum... Bulduğu ilk fırsatta beni sırtımdan bıçaklar... Gerçek anlamda...
Izaya: Seni öldürmez ki zaten, bıçaklasam kim üzülecek?
Shizuo: Ben üzülüyorum! Biricik takımımı yırtıyor!
Izaya: Ah, evet... Ne kadar barmen kıyafetin var çok merak ediyorum açıkçası... Ne zaman tam hepsini mahvettiğimi düşünsem yeni biri ortaya çıkıveriyor. Gerçekten olağanüstü~ Belki de tüm gardırobunu ateşe vermeliyim? Bu sayede başka bir şey giymek zorunda kalırsın...
Shizuo: Deneme bile!
Izaya: Her neyse... Ona her evime gelişinde kapıyı kırmaması konusunda güvenmiştim... Ama işe bakın ki kendisi, 'kapı çalmak' eyleminin anlamından bihaber olan umutsuz bir vaka çıktı.
Shizuo: Abartma!
Izaya: Tabi canım, zaten abarttığım için on iki telefonumda da Satomi-san'ın kişisel numarası acil aramalarda kayıtlı.
Shizuo: O kim?!
Izaya: *gözlerini devirir* Satomi-san, bilirsin işte ne zaman kapıyı kırsan gelip tamir eden şu aşırı iyi insan... Komşularımın adını hatırlamak için biraz çaba sarf etsen iyi olur, Shizu-chan.
Shizuo: Niye bununla uğraşayım ki?
Izaya: Çünkü kendisi epeyi kullanışlı, ve... Onun yatak odası ile benim yatak odamı ayıran duvar pek kalın olmadığından dolayı Satomi-san'ın senin ismini bildiğini garanti edebilirim.
Shizuo: Yani diyorsun ki-
Izaya: Evet, niye sen etraftayken gözlerini kaçırıp kızarmaya başlıyor sanıyorsun?
Shizuo: O zaman neden sürekli kapıyı tamir etmeye geliyor?
Izaya: Ona bedava canlı porno hizmeti sunduğuma göre tabi ki gelecek. Kelime oyunu kasıtlı değil~
Shizuo: …
Izaya: …
Shizuo: Saçmalık! Dibine kadar paranoyağın tekisin sen, duvarlarının ses geçirmez olduğuna kalıbımı basarım.
Izaya: Nasıl düşünmek istersen~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Interview with Shizaya
FanfictionErika'nın arkadaşının Heiwajima Shizuo ve Orihara Izaya ile yaptığı minik bir röportaj.