Sevildiğinizi ne gibi anlarda hissedersiniz?
Izaya: Haa.. Hiçbir zaman yüzüme bir çöp kutusu atıldığı zamandan daha fazla sevildiğimi hissetmedim.
Shizuo: … Sen gerçekten de hasta mazoşist bir piresin.
Izaya: Kinaye yapıyordum , Shizu-chan.
Shizuo: Bu aptal pire sürekli sigara paketlerinin çalıp sırf beni sinif etmek için yerlerine nikotin bantları koyar... Çilekli durumu iğrenç ekşi portakal suyuyla değiştirir... Tüm tatlılarını ve keklerimi saklayıp evimin her yerine rastgele meyve sepetleri koyar. Bunun ne kadar sinir bozucu olduğunu biliyor musunuz? Bazen de benim aşırı yorgun olduğumu bildiği gecelerde odama gizlice girip alarm ayarlarına oynar ki uyuyakalıp sabah işe gecikeyim!
Izaya: Oh, demek fark ettin…
Shizuo: Tabi ki ettim! Kim etmez ki, aptal! Ama… Onun evine gittiğimde bazen en sevdiğim markadan bir sigara paketini sehbasının üzerinde buluveriyorum...
Izaya: Bunun sebebi birkaç müşterimin onu orada unutması.
Shizuo: …ve buz dolabında da bir şişe çilekli süt…
Izaya: Onu ikizler ansızın gelirse diye tutuyorum... Sadece küçük ergen kız kardeşlerimle aynı damak zevkine sahipsin Shizu-chan.
Shizuo: … ve Ikebukuro'nun en pahalı pastanelerinden birinden almış, taptaze kek de. Ve de–
Izaya: Seni boğazlarım!
Shizuo: Evet, bazen bunu da yapıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Interview with Shizaya
FanfictionErika'nın arkadaşının Heiwajima Shizuo ve Orihara Izaya ile yaptığı minik bir röportaj.