....
Uzun zaman oldu. Hayatımın nasıl gittiğini merak mı ediyorsun?? Karanlığın en dibinde bir odam oldu ve içinde sevdiğim insanlarda vardı. Sanırım kendimi en çok yalnız hissettiğim sene bu seneydi... Bu kadar dibe batacağımı düşünmemiştim. Bütün umutlarım üzerime devrildi ve altından kalkamayacak kadar yoruldum. Yanımda olan yapmacık insanlar gitti ve yerine kalbimin en güzel yerine koyduğum belli insanlar girdi... Belki de bu yüzden yaşamaya devam ettim. Hata yapsam da yapmasam da yaşadım . Belkide bu yıl hayatın özünü aradım diyebilirim... Ama ne yaparsam yapayım aynı noktada kalakaldım.
Şimdiyse hala deniyorum. Acılarımın izlerine bakıyorum. Bir şeyleri yoluna koymalıyım... O kadar bilinmezlik var ki sadece insanların suratına bakıp bağırmak istiyorum. Bunca yıl yalanlarla yaşamışım, önüme çıkan her insan yalan konuşmuş. İşte bu yüzden her kim olursa olsun herkesin yalan konuştuğunu öğrendim, her birinin kendinden bile sakladığı yalanları vardı. Belkide hayat bile yalanlar üstüne kuruluydu. İşte bu yüzden burada oturmuş sana bunları yazıyorum. Sende çok geç olmadan bir şeylerin farkına var ve ona göre yaşamaya çalış... Aksi taktirde hayatın koskocaman bir boşluk olduğunu bile anlayamayacaksın , o kadar çok hata yapacaksın ki kim gelirse gelsin toplayamayacak. Hey!! Kendine gel... Aslında her şey bu oyun. Geç değil... Şimdide bir şeyleri yoluna koyabilirsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dünyam
Sonstiges🔈🔉🔊 İnsanlar benciller BU DÜNYA YALAN BİR YER... Ve bana yaşamam gerektiğini söylüyorsunuz... Ben bir hiçim. Ölüyorum Karanlık ve korkuyorum... UYUMAK VE BİR DAHA UYANMAMAK İSTİYORUM... Kayboluyorum. 👏👏👏