Bölüm 30

16 5 7
                                    


Neye inanmak istiyorsun... İnsanların sana dediğine mi yoksa kendi benliğine mi?? Hayat çok tuhaf. Ne yaparsan yap kimseye yaranamıyorsun... Yazdığın defterlerin sayfaları birer birer bitiyor... O sayfalar bittikten sonra acılarının geçtiğini zannediyorsun ama hayır kimse bu yolun bu kadar zorlu geçeceğini söylemiyor... 

         Zaman da insanlar gibi geçip gidiyor. Bense durup insanların gidişini izliyorum... Kalbim acıyor. Ellerimi boşluğa uzatıyorum. Kimse beni çekip çıkarmıyor bu boşluktan... DEĞERSİZ hissettiriyor. Demek ki kimseye bir anlam ifade edememişim diyorum...                                                        Hayat acımasızdır biliyorum. İnsanların nasihatleri daha çok parçalıyor... Kimse kimsenin yaşadığı acıları bilemez. Kimsenin acısı bir diğeri gibi değildir,farklıdır ve bu yüzden birbirlerini anlayamazlar. Senin acını senden başkası bilemez, senin acın sana özeldir... Tıpkı kişiliğin gibi... İşte bu yüzden kendin kendini düzeltebilirsin... Eğer gerçekten dünyanın güzelliklerini yaşamak istiyorsan bir şeylere inanmaya başlamalısın. KENDİNE İNAN VE GÜVEN... Hayat bir sınavdır... Bu zorluklar her zaman karşına çıkacak. Unutma kendi yaptığın şeylerden sen sorumlusun başkası değil...

       Kim olursan ol SENİ SEVİYORUM... Bu dünyada yalnız değilsin. Ben her zaman arkandayım ve yanındayım, sol yanında kalbinde...

  Karanlık DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin