Based on true story since 2002 -2018
since aku grad 2002 from uni kat KL aku terus balik ke johor..bapak aku suh balik.hahaha. aku masih takder kerja ..6 bulan carik kerja cam org giler..frust beb..rasa macam nak bakar jer ijazah aku nih..
At last! aku dpt tawaran kerja kat company elektronik. yeahhhh..!! gaji 1000 beb time tu..
by that time aku ader laa sorang awek yg duk skudai.. junior aku masa zaman belajar. nama LINA. Muka ala2 Meg Ryan ( Zaman Muda ).. sila google kalau tak kenal. Bertudung..tinggi dari aku ..body slim..tetek sedap2 ramas..hahahhah..
aku berjaya menjinakkan seorang lesbian dgn muka aku yg tak berapa nak hensem.. aku memang jaga batas pergaulan dgn awek aku..sebab aku nak jadik kan die isteri..( kononnyaaaaa! hahahah).. tapi nafsu ngan setan selalu bagi peluang..macam pergi rumah lina time tu laa mak bapak die takder kat umah..
boleh plak aku sampai rumah time tu la die nak mandi laa..wangi plak tu lepas mandi...mana leh tahan adik aku..keras memanjang la kan..
One Day! hari sabtu..aku pergi kerumah Lina, sampai dekat rumah sunyi jer..aku tak bagi salam..aku just intai kat celah bawah pintu..DAMN!! aku nampak LINA tgh terkangkang depan TV sambil tengok cerita blue .. perghh darah aku terus naik..dgn adik aku terus mengeras dalam seluar jeans.. kalau laa time tu ader henpon camera yg yg canggih macam sekarang..mesti dah dpt rakam kejadian sebenar tu..
sayup2 telinga aku dengar lina mengerang .. ARghh! Arghhh! sambil tangan die duk mengentil pussy ..tapi aku tak nampak laa pussy die sebab terlindung dgn kain batik yg die pakai .. aku biarkan ..sambil tangan aku menahan adik yg macam nak meletup dalam seluar.. aku rasa dalam 15 minit macamtu aku dpt tengok..then mungkin lina dah klimaks..then die kluarkan vcd dan matikan vcd player.
lepas semua reda..adik aku masih menegang.. aku bagi salam.. Lina bukak pintu..huuhu muka die merah.. aku suka tengok tang pipi pink ..Lina jemput masuk rumah, aku duk kat sofa ..terbayang lagi lina tgh melancap depan tv tadi..
aku tanya..
aku : u ..parent mana?
Lina : diorang pergi pontian ader majlis kawin kat sana. i tak ikut sebab tunggu makcik dtg ambik malam nanti.
aku : Ooooooo
Lina : Jap eh.. i buatkan air.
aku : ok
bersambung..itu pon kalau korang berminat "based on true story" aku..