💫Draco💫
Dragă jurnalule,
au trecut săptămâni de când studiez oclumența. Simt ca încep să mă descurc mai bine. Dar ceva mă apăsa pe inima, secretul, secretul pe care îl ascund de Harry de mai bine de 3 luni.
Mi-e frică ca mă va părăsi daca îi voi spune, mi-e frica că mă va urî, si nu vreau să se întâmple asta acum când amandoi suntem fericiți.
💫Povestea Autoarei *eu*💫
Draco închide jurnalul uitandu-se pe tavan neștiind ce să facă.
Așa ca își lua inima în dinți si se ridică din pat, ieși prin tabloul casei Slytherin și începu sa-l caute pe Harry.
Dupa scurt timp Draco îl găsește pe Harry în sala mare.
💫Dialog💫
-Hey Harry, poți veni cu mine te rog?
-ăă normal!spune Harry relaxat
*Cei doi își împleticira mâinile și porniră spre iesirea castelului*
-Dray, unde mergem?*spuse Harry curios*
-O să vezi imediat, e ceva important.
*Cei doi ajunsasera pe marginea lacului se puseră jos si Draco părea mai neliniștit ca oricand*
-Dray ești bine?spune Harry îngrijorat
-Da!doar că e ceva ce trebuie sa-ti zic, și promite-mi orice ti-as spune nu te superi ok?
-Ok,Dray ce e?ești bine?
-Nu chiar...spuse Draco si își puse mâna pe brațul stâng și își trase roba în sus.
Acolo se ascundea semnul întunericului care strălucea puțin în lumina soarelui.
-Draco...tu, ești...
-Mortivor, da!m-au obligat!*Zice Draco începând să plângă* Am jurat că te voi duce la el. Dar nu pot să fac asta, cu pretul vietii mele iti jur ca te voi apara, Harry James Potter
-Draco... *spuse Harry luandu-l în brațe*Nu vreau să pățești ceva din vina mea Draco.
-Nici eu nu vreau ca tu sa plătești ceva.
-Dar el,Voldemort nu îți poate citi gândurile?
-Cred ca nu,fac cursuri de Oclumența cu Snape și mă descurc chiar bine.
De asta lipseam în fiecare marți la ora 19:00,acolo mergeam.
-Ok,Dray gata ,haide sa mergem în castel*spune Harry ștergandu-i lacrimile lui Draco si ridicându-se.
💫Draco💫
Si, jurnalule,spune-mi ce am făcut eu să merit un om ca Harry? Un om care să ma înțeleagă și să mă iubească in ciuda comportamentului meu și în general ceea ce sunt.
YOU ARE READING
Drarry
Short Story(Finalizat) Draco un băiat din Slytherin de 16 ani, după 6 ani in aceeași școală cu Harry Potter, cel ales, acesta începe să aiba sentimente pentru el. Draco nu accepta asta, si încearcă să-l ignore pe Harry. Va putea oare Draco să facă asta?Va pute...