Îmi va fi dor

560 50 3
                                    

💫Draco💫
Dragă jurnalule,
Sunt în dormitorul baieților singur si aș vrea să transpun ce simt acum, că mai tarziu nu o să mai am când. Sincer sunt în al șaptelea an al meu deja în al doilea semestru. Simt că anii au trecut așa de repede pe lângă mine fix când nu trebuia. Hogwarts este, a fost, si va rămâne casa mea. Aici unde mi-am cunoscut toți prietenii sau poate unii șerpi, dar cel mai important, mi-am cunoscut marea iubire, pe Harry. Cred că îmi va fi atât de dor de locul ăsta, dar în același timp mă simt bine, deoarece plec de aici mai fericit ca oricând. Însă în contra fericirii mele exista teamă, teama de Lordul Întunecat; Știu sigur că poate chiar in momentul asta încearcă să-l omoare pe Harry. Mi-e atat de frica mai ales că acum nu mai avem nici protecția lui Dumbledore, care din pacate a murit anul trecut. Îmi este atat de dor de Harry pentru ca imediat dupa ce am plecat de la lac, a doua zi el a plecat de la scoala împreună cu Granger și Weasley pe baza scuzei unei boli infecțioase. Eu știu de ce a plecat; Știu ca Harry îl simte pe Lordul Întunecat foarte aproape de aici, dar în primul rând mi-a spus ca va pleca în cautare de Hocruxuri. Sper ca Harry sa nu pățească nimic în această ,,excursie" în cautarea Hocruxurilor. Mi-a explicat toate astea printr-o scrisoare lăsată la profesoara McGonagall, care mi-a dat-o fără nici o problema. În această scrisoare mi-a mai spus să nu încerc să-i iau apărarea în fața Lordului Întunecat și să nu cumva sa ies din școală că să încerc să-l caut. Oricum asta e imposibil. Nimeni nu intra, nimeni nu iese din școală fără autorizație. Și mi-a mai zis să mă comport ca un Mortivor sa nu dau nici un semn de slăbiciune. Apoi la sfârșit era un ,,Te iubesc" scris impecabil de frumos. Nici nu cred că era scrisul lui. Cred că a pus-o pe Granger să scrie.
Acum, jurnalule aș vrea atat de mult sa-i spun ca-l iubesc! Sa-i spun privindu-l drept in ochii lui verzi:
,,Harry, iti mulțumesc ca ai fost lumina mea in acestă întunecime"

DrarryWhere stories live. Discover now