💫Draco💫
Stăteam jos pe scarile reci ale castelului rugandu-ma ca Harry sa fie bine. Îi priveam pe toti din jur cu ură. Doar din vina lor Harry nu mai este aici, doar ca sa-i salveze a plecat. Singurul defect al lui Harry este altruismul, se gândește numai la binele comun si la ceilalți, dar uita de fericirea lui.
În dreapta mea statea Hermione care ma mangaia usor pe braț, iar in stânga mea statea Ron care privea pierdut in gol. Obrajii-mi sunt plini de lacrimi.
Ma gândesc doar că as putea pierde singura si unica persoană de care-mi pasa. Acum ca nașul meu a murit, ramane doar Harry. Cat de distant era Snape față de mine, mi-a fost ca un tata. Defapt a fost tatal meu, si Lucius mi-a fost ca si un tată. Lucius nu m-a înțeles niciodată. Nu mi-a oferit niciodată suportul lui. Dar in schimb Snape cat de mult l-ar fi urât pe Harry, îmi spunea ca totul va fi bine si cel mai important e sa nu renunț la iubire. Acum ca s-a dus din pacate, a mai ramas doar mama cu care probabil ma mai pot înțelege. La un moment dat aud zarvă si îi vad pe toti din castel iesind afară, așa ca ies si eu dupa ei
💫P.A(povestea autoarei)💫
Draco iese afara urmat de ceilati.
Ce vede in fața ochilor îl va urmari toata viata... el vede ,,cadavrul" lui Harry in bratele gigantice ale lui Hagrid.
Draco isi înghițea lacrimile simtea ca totul s-a sfarsit.
Simțea tot binele a luat sfârșit odată cu ,,moartea" lui Harry.
Acum Draco nici nu mai voia sa priveasca acolo, desi o facea. Nu putea sa accepte ca persoana pe care a iubito si o va iubi s-a dus. Nu voia sa-și permită sa gândească ca omul ce l-a învățat ce e iubirea, pur si simplu a murit.
Ceva il trezeste pe blondul nostru din gandire. Era vocea lui Voldemort, spunea ca cine va vrea sa fie de partea lui trebuie doar sa treaca in partea cealalta a curții.
Draco se gandea daca ar trebuii sa se duca sau nu. Simțea ca dacă merge il va trada pe Harry, dar in acelasi timp stia ca îi promisese lui Harry ca daca acesta va murii, blondul nostru se va duce de partea Lordului Întunecat. Asa ca Draco decise să se țină de promisiune si trecu de partea cealaltă
.
.
.
.
.
-Harry nu a murit in zadar, si o sa dovedesc asta! Spune Neville scoțând sabia lui Gryffindor din palaria de selecție.
Atunci parca cerul se facuse din nou albastru, parca fluturii zburau din nou, pentru el fericirea revenise cand il vazu pe Harry sarind din brațele lui Hagrid
-Harry, prinde! Spune Draco si îi aruncă bagheta lui
.
.
.
.
.
Lordul Întunecat fusăse învins, acum el si Harry stateau îmbrățișați pe hol plangand de fericire unul pe umarul celuilalt.
.
.
.
.
.
Peste cativa ani cei 2 se căsătorira si adoptaseră doi copii. Dar parca ceva inca nu era clar, de ce auzea înfundat pe cineva strigandu-l tocmai la nunta lui? Draco avea sa afle cateva secunde mai tarziu cand acele ecouri deveneau mai profunde si mai concrete.
Draco se trezi din somn complet bulversat.
De ce visase el toate astea? De la primul antrenament de Quiddich pana la nunta lor? El nici macar nu-l suporta pe Harry, sau cel putin asa credea el. Al nostru blond se ridica din pat, evită baietii care îl strigau si începuse sa caute prin castel, nici macar el nu stia dupa ce.
La un moment dat il vazu pe Harry in sala de mese. Un sentiment de ura, simpatie si confuzie il lovise din plin pe Draco. Nu stia ce simte pentru el, asa ca hotarî sa incerce sa creada ca visul lui nu a fost unul întâmplător.
Blondul nostru pornii spre masa Gryffindor spre satenul care zambea privind in gol.Sfârșit...
•Hey, eu sunt Raluca, si da... am ajuns si la finalul cărții. Cand am început aceasta carte nu ma gândeam ca o sa prinda atat de bine in atat de putin timp. Este prima mea carte scrisa de mine, restul cartilor mele ori sunt Roleplay-uri ori facts ori in genul aleator. In această carte am investit ganduri si sentimente. Mai ales in acest capitol am trăit atat de multe sentimente, am plans împreună cu personajele, am simtit fiecare traire a lor. Sper sa înțelegeți ca finalul are un mesaj poate basic, dar mie imi place foarte mult, adica: Dupa un sfarsit urat, urmeaza un inceput frumos. In nici un caz nu voi schimba finalul, si chiar sper sa înțelegeți mesajul, de a crede in visele tale, si de a crede in cea mai mica portiță de scăpare pe care o poti gasi... Vreau sa va spun ca povestea celor doi de dragoste este in mainile voastre. Orice poate sa se întâmple cu povestea lor de dragoste. Voi decideți daca este una buna sau una rea. Si as vrea sa mai spun ca nimic din aceasta viata nu este întâmplător. Harry si Draco au dovedit asta. Totul se intampla cu un scop.
Si in ultimul rand as vrea sa va multumesc pentru ca ati ramas alaturi de mine, Harry si Draco pana la sfarsitul sfârșitului.
YOU ARE READING
Drarry
Short Story(Finalizat) Draco un băiat din Slytherin de 16 ani, după 6 ani in aceeași școală cu Harry Potter, cel ales, acesta începe să aiba sentimente pentru el. Draco nu accepta asta, si încearcă să-l ignore pe Harry. Va putea oare Draco să facă asta?Va pute...