💫Draco💫
Când șatenul se întoarse îmi cazuse cerul pe mine... Era Neville. Apoi mă uit și la ceilalți doi si observ ca erau Ginny si Seamus.
💫Dialog💫
-Am...hey i-ati văzut cumva pe aia 2 si pe Harry? Sau vreti macar sa ma ajutati sa ii caut? Intreba Draco plin de speranță
-Asta faceam si noi blondule, tot pe ei îi cautam. Zise Ginny privindu-l pe blondul nostru
-Deci, ma ajutați sau nu?
-Normal ca da! Fă-te frate cu dracu pana treci puntea. Spuse Seamus apoi Ginny îi dădu una peste cap.
-Ok, o sa mă prefac ca nu am auzit asta. Haideti sa pornim!
-Unde? Spuse Ginny nedumerită
-Unde vedem cu ochii, chiar nu mai conteaza, rătăcesc de zile pe aici si tot n-am gasit nimic. Spuse Draco si primul gând ce îi veni in cap a fost sa o ia peste picior pe Ginny din cauza parintilor ei, dar se abtinu, cum zicea si Seamus: Fa-te frate cu dracu pana treci puntea.
💫Povestea Autoarei *je*💫
Cei 4 pornira la drum in cautarea lui Harry, Ron si a lui Hermione. Aceștia cautau si cautau, si nu găseau nimic, doar celor cateva urme rămase de la un asa-zis cort.
La un moment dat in buzunarul lui Ginny, Neville si Seamus se auzi un ticait. Acestia îsi scoaseră un fel de monede, sau cel putin asa le vedea Draco.
💫Draco💫
-Ce dracu sunt alea? Spuse Draco privindu-le
-Monede false, le foloseam pentru a ne informa cand mai sunt ,,antrenamentele" cu ,,Armata lui Dumbledore" fara ca Umbridge sa stie. Zice Ginny fericita
- Și ce-i cu atâta fericire? Zise Draco
-E Dean...ne spune ca Harry, Ron si Hermione s-au reîntors la Hogwarts.
-Atunci ce Merlin mai asteptam? Sa mergem! Spuse Draco si toti plecară atat de fericiti ca îi vor vedea pe cei trei.
💫P.A(povestea autoarei)💫
Aceștia ajunseră intr-un suflet la Hogwarts. Intrară in acea sala care se spunea ca este camera Trebuiței. Cand Draco il văzu pe Harry îi sări drept in brate cu lacrimi in ochi. Cand cei doi se dezlipira blondul ii văzu vânătăile si cicatricile lui Harry. Draco își puse mâna pe obrazul lui strâng mangaind usor o rana.
💫Dialog💫
-Ok toata lumea! Spuse Harry ridicand putin tonul. Trebuie sa ne organizăm trebuie doar sa mai distrugem un singur Hocrux. Acela fiind șarpele lui. Da stiu, misiune imposibilă pentru ca stă numai langa el. Dar asta este tot ce trebuie sa facem să omorâm șarpele. De restul ne-am ocupat noi. Acum as vrea sa va comportați normal ca si cum eu nu as fi aici. Nu as vrea ca nimeni de aici sa fie un trădător. Ca sa ne facem treaba trebuie sa ne facem nevazuti...
.
.
.
.
.
.
.
💫Draco💫
O lupta s-a sfarsit.
Am avut foarte multe pierderi printre care chiar si fratele lui Ron, Fred. Acum eu stau langa Ron si Hermione întărindu-l sentimental pe roșcovanul din dreapta mea. Niciodata nu am crezut ca voi face asta. Nicioadata nu am crezut ca voi sta langa ei doi. Și niciodată nu am crezut ca o sa-mi placa de Harry. Dar ce sa vezi? Toate s-au întâmplat.
Eu il mangaiam pe Ron pe umar pana il vad pe Harry venind catre noi. Ma opresc si ma ridic. Instant lacrimile îmi ajung in barba. Harry voia sa plece spre Padurea Interzisa. Am incercat să ma rog de el dar a refuzat. M-a sarutat si a plecat. Acum nu am ce face decat sa stau jos si sa ma rog pentru el.•Yooo ăsta a fost penultimul capitol. Sincer nu ma pot decide cum sa fie finalul. Am doua variante. Dar hey,câteodată trebuie sa iei decizile si singur. Raluca out, peace and love, bye!
YOU ARE READING
Drarry
القصة القصيرة(Finalizat) Draco un băiat din Slytherin de 16 ani, după 6 ani in aceeași școală cu Harry Potter, cel ales, acesta începe să aiba sentimente pentru el. Draco nu accepta asta, si încearcă să-l ignore pe Harry. Va putea oare Draco să facă asta?Va pute...