💫Draco💫
Au trecut zile întregi de cand Harry lipsește. Sincer încep să-mi fac griji pentru el. Sper doar să fie bine, dar sincer chiar nu pot doar să sper că Harry e bine, nu pot doar să mă îmbăt cu apă rece. Trebuie să mă duc dupa el.
💫Povestea Autoarei *eu*💫
Draco era in dormitorul baietilor singur scriind in jurnalul lui despre mult prea iubitul sau Harry. Draco se ridica in picioare analizează camera sta putin pe ganduri apoi spune soptit: ,,Vin dupa tine". Acestea au fost ultimele cuvinte pe care le-a spus Draco apoi a plecat val-vartej din dormitorul baietilor si din camera comuna Slytherin. Draco mergea grabit pe holuri incercand sa iasa cumva.
Spre fericirea lui, nu a fost nimeni care sa-i stea in cale. A iesit fain frumos din castel si din curtea acesteia îndreptându-se spre nicaieri. Draco plecase dupa Harry în ciuda promisiunii facute lui. Draco se uita stanga, dreapta nu vedea absolut nimic, doar intuneric si foarte multi copaci. Acesta ajunsase undeva la un han, asa ca poposi acolo.
.
.
.
.
.
De dimineata Draco porni din nou la drumul lui in cautarea celor 3. Acesta ajunsese undeva, unde habar n-avea pe unde este. Draco la un moment dat gasi o casa modesta destul de inalta si rosie, el presupunea din auzitele lui Harry ca era a familiei Weasley. Draco merse catre casă vrând sa-si încerce norocul de poate a îi gasi acolo, ceea ce credea el ca e imposibil, sau macar sa poata sa-l ajute in cautarea lui. Bineînțeles ca lui Draco ii fu usa trantita in fata asa ca nu mai incerca sa bata si a doua oara. La un moment dat ajunsăse la un fel de peșteră si acolo spre mirarea si entuziasmul lui vede 3 corpuri de oameni si mai ales observa ca unul semana al naiba de mult la par cu al lui Harry. Asa ca decise Draco sa se apropie. Acesta oberva ca într-adevăr erau 3 persoane, dar el avea ochi decat pentru cel din mijloc. Acesta ii puse mana pe umar si il privi direct in ochi cand satenul se intoarse....
YOU ARE READING
Drarry
Short Story(Finalizat) Draco un băiat din Slytherin de 16 ani, după 6 ani in aceeași școală cu Harry Potter, cel ales, acesta începe să aiba sentimente pentru el. Draco nu accepta asta, si încearcă să-l ignore pe Harry. Va putea oare Draco să facă asta?Va pute...