Bölüm 2

12 2 0
                                    

Ailem beni yolcu etmek için tren istasyonuna kadar gelmişti. Annem ağlak bir sesle "kendine iyi bak küçük kızım" demişti. Ve bende anneme ve babama son kez sarıldım kulaklarına bir fısıltıyla "sizi cok seviyorum" dedim ve trene bindim. Ailemden ilk defa uzaklaşıyordum, artık tek başımaydım ve Universitenin nasıl bir ortamı olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu...

   Okulun ilk günü herkes beni hor görerek bakması beni üzüyordu, gözlüklerimle dalga geçmelerinden hiç hoşlanmıyordum, saçlarımda diğer popüler kızlar gibi bakımlı değildi. Aradan bir hafta geçti ben yeni evime taşınmış ve şuan ki en yakın arkadaşım emma ile birlikte kalıyorduk. Emma gerçekten iyi bir dost. Pazartesi günü dersten çıktıktan sonra kantine inip birşeyler atıştırdım ve Jack'i futbol sahasında çok yorulmuş bir şekilde otururken gördüm mas mavi gözleri ve kaslı vücudu gerçekten harikaydı, yanına gidip konuşup tanışmak istedim tam ben ayağa kalktığımda sevgilisi geldi ve ben geri oturdum. Onlar okulun en popüler ve en iyi çiftleriydi, Jack'ın asla benim olmayacağına inanmıştım fakat ondan hâla hoşlanıyordum. Birgün okuldan arkadaşlarım akşam parti olacağı ve bu parti Jack'ın evinde olacağını söylediler, ondan hâla hoşlansamda onun bir sevgilisi vardı. Partiye gitme isteğim yoktu daha doğrusu kendime olan özgüvenim yoktu fakat emma bana yardımcı oldu parti kyafetimi giyindim ve gözlük yerine kendi göz rengimde ki yeşil lenslerimi taktım artık gözlüklerim yoktu ve sarı saçlarımı açarak dalgalı bir hale getirdim bem beyaz elbisem ile mükemmel olduğumu düşündü arkadaşlarım.

ILK BULUŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin