2

357 18 1
                                    

-Мразя те, Пак Джимин, Мразя те!-плачейки викаше тя.
     
      ~няколко часа по-рано~
Учителката влезна в час викайки ни.
- Вие, копелета скапани! Не ви ли е срам?! Как може да се натискате в тоалетната?!- взъмотено и ядосано продължаваше да вика тя.
-Кой, госпожо?- попита клюкарката на класа.
-Пак Джимин и Пак Чаейонг. Не ме интересува кой какво ще каже! След часовете оставате в училище да чистите за 3 часа това е наказанието ви, оу да и ти!- посочи ме с пръст.
- Ким Йон Ра ми е името, госпожо.
-Как да ти казвам на кратко?- попита зачудена класната ми.
-Ра.
-Добре, Ра. Задържана си след часовете, защото се държиш неприлично.-отговори ми строго тя.- Аз просто я погледнах и кимнах, не казах нищо. ——
-И така, деца за домашно 5,6,7,8,9 и 10 задача от страница 103.-каза учителката по български и звънеца би. Супер, часовете свършиха, но трябва да остана тук с Джимин и кифлата, която се влачи след него.. Те дойдоха.
-Само ти ще чистиш, загубенячко такава!- извика ми в лицето шибаната кифла.
-Не съм длъжна.- отговорих злобно аз.
-Напротив!- намеси се викайки ми Джимин.- Няма да говориш така на моето бебче!- продължи да ми крещи той.
-Мога да викам на който си искам, ти си никой, че да ми казваш какво да правя.- отвърнах спокойно аз. Той ме завъртя така, че да ме притисне до стената и ми прошепна в ухото.- Кучко, започни да ме слушаш! Иначе ще те изчукам в коридора пред всички без да ми мигне окото. Разбра ли ме?- аз не казах нищо само кимнах, не виждах друг вариант, за да ме пусне. Джимин се усмихна доволно и ме заби в стената след което аз паднах на земята от болка, но той започна да ме рита след което каза  
- Кучка!- и си тръгна с неговото "бебече". Аз станах, трудно, но станах.. прибрах се в нас.
             
              ~ в момента ~
В главата ми не спря да мисли за думите на Джимин "Кучко, започни да ме слушаш! Иначе ще те изчукам в коридора пред всички без да ми мигне окото." Без да усетя гореща сълза се спусна по лицето ми и след това още една и още една. Котка ми дойде при мен и започна да се гали, обичах я.
-Единственото нещо което обичам на този скапан свят си ти, Пухи, ти си.- казах и започнах да в гушкам. След това решиха да си легна, но отново започнах да мисля за днешния ден и неусетно съм заспала.
————————————————————————————————

Bad boyWhere stories live. Discover now