3

347 24 0
                                    

Скапаната ми аламарма зазвъня, не искам да ставам. В крайна сметка няма искам не искам. Станах и започах да се оправям. След като бях готова тръгнах към даскало...
       
~голямото междучасие~

-Оу, Ра, какво става?- попита ме така известната Чаейонг.
-Няма какво да става.- отговорих ѝ аз. Като леко започнах да се изнервям.
-Не ми повишавай тон!- извика тя в лицето ми, а след това се появи и Джимин.- Бебе, тази загубенячка ми повиши тон!- каза тя с лигавия си гнусен глас. Той дойде до мен и ме попита- Разбрахме ли се нещо с теб?- аз го погледнах, не казах нищо, а просто кимнах.
-Знаеш ли какво значи това, че трябва да те изчукам тук и сега.- каза той сякъш бе доволен от това, че ще ме чука. Въпреки това го погледнах уплашено,а той прошепна така, че само аз да го чуя.- След училище те чакам в парка. Да си там ако не искаш не приятности.
-Добре, там съм.- казах и тръгнах към стаята в която щяхме да имаме час.
               
     ~след часовете~

Защо трябваше да му се подчинявам, мамка му, защо?! Имам чувството, че започвам да се влюбвам в него.. малко по малко усещам как когато ми каже нещо почервенявам или избягвам да го гледам в очите, а сега какво?! Трябва да отида в парка да видя какво иска от мен този тъпак...
    
         ~в парка~

-Здравей, Ра.- каза радостно момчето което харесвах.
-Здравей.- отговорих като гледах в земята, но той повдига брадичката ми и каза. -Защо не ме гледаш в очите?! Толкова ли ме мразиш?! Толкова ли не искаш да си тук сега с мен?!
-Аз..аз, Джимин.. Не.. Просто.. Ти вчера ме преби и заплаши, ами сега?! Какво ще ми направиш?! Ще ме изнасилиш ли?!- казах ядосано аз.
-Къде живееш, малката?- усмихна се ,Джимин.- казах му адреса, а той ми прошепна- Чакай ме.
————————————————————————————————

 ————————————————————————————————

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Нямаше ме доста дълго време... имах си проблеми и още 150 неща... 😕😂
   
До следващата глава! 💚

Bad boyWhere stories live. Discover now