Гледна точка Ра
С Джимин излязохме от болничната стая и докато вървяхме по дългият бял коридор непознат номер ми се обади. Реших да вдигна.
- Здравей, Ра! Искам да ти кажа някои неща за приятелчето ти Пак Джимин.-каза момичето.
- За какво става въпрос, а и коя си ти?- попитах объркана.
- След час те чакам в парка близо до вас.
- Добре.- реших да приема.
Гледна точка Джимин
- Защо ме измъчваш така?! Просто кажи да или да.- засмях се, както и тя. Обичах смеха ѝ.
- Ще потърпиш, Джимин.- каза тя с усмивка.
След час в парка
Момичето бе седнало на пейка и чакаше нетърпеливо Ра. Тя най-после се появи и седна до нея.- Как се казваш?- попита Ра.
- Ким Джису.- отвърна момичето.
- Добре. Казвай каквото искаш да ми казваш.- каза студено Ра. Не я познаваше и не бе сигурна, че иска и трябва да ѝ има доверие.
- Джимин не струва. Била съм с него и знам от личен опит.- каза Джису сигурна в думите си.- Първоначално ще е мил с теб, но после ще те кара да се чувстваш като парцал.
- Трябва ли да ти вярвам?- попита със сарказъм Ра.
- Имам снимки как се целува с Чейонг преди няколко часа, докато ти беше в несъзнание в болницата.- каза Джису и извади телефона от чантата си, показа снимките на Ра и го прибра обратно.
- Нямам думи.- каза Ра с глас пълен с умраза, ревност, разочарование, тъга и яд.
____________________________________________________________________________~ След много, много време ето го новия ъпдейт.
~ Обещавам, че ще ъпдейтвам редовно.
~ Благодаря за вотовете, четената, коментарите и ВСИЧКО!
× Много лов за вааас! ♥️ ×