Unutmaya Alışmak

11 0 0
                                    

Bir düşünce geliyor aklıma bazen arkadaş edinmeye başladığımdan bu yana tanıştığım  herkes hayatıma  tam olarak girmedi ve gerçekten sen beni anlıyorsun  dediğim  çok nadir insanlar oldu. Peki bazı nedenlerle unutmak zorunda kaldığımız  insanlarında  bizim hayatımıza  katkıları yok muydu? Öylece hiç bir hatıra  yokmuşçasına  birbirini unutmak yani gerçek hayatta artık  herhangi bir paylaşımda  bulunmamak bu hemen kolayca unutulabiliyor mu yoksa bunu herkes başarabiliyor  mu? Bazen hayatında  önemli bir olay olduğunda  ona da haber vermeliyim diye unutarak eli telefonuna gidiyor ve sonradan gelen bir boşlukla  artık  bunu yapamayacağını  hatırlayarak  yalnızlığı  mı  kendine arkadaş  ediniyor yoksa kendini her ne kadar da en sevdiği  olarak düşünsen  de senden her zaman daha çok sevdiği  bir arkadaş zaten var mıydı? Senin kolayca unutamadığın  anıları  senin dışında  herkes kolay unutabiliyordur belki, onlar mı  suçlu bu durumda yoksa kendin mi ince ayrıntılara  takılan  birisisindir. Aklınla  onları yargılayarak  suçlu ilan ederek kendini rahatlatan sen değil  misin? Senin kendi hatalarınla  yüzleşmemen de kendini yargılatmadığının   asıl  kanıtı  da olabilir. Birini unutmaya alışırsın  ve insanları hayatından  çıkarmak  artık  daha da kolaylaşır  çünkü hayata kendini önemsediğini kanıtlamışsındır bu düşünce  insanı daha da yalnızlığa sürükleme eğilimini artırmaktadır. Kendimizi başkalarından  kurtaracağımızı düşünürken aslında  kendimizi kendimizle baş  başa bırakmışızdır. Unutmaya alışmaksa başlı başına kendinle alakalı yaptığın bir değişime dönüşür çünkü sen unuttuğun kişiyle anıların  da artık  bir değeri  kalmayacaktır  o zaman olduğun kişi  de yavaş  yavaş seni terk eder sanki unutmanın da bir bedeli olduğunu  hatırlatır , eğer  sonunda hatırların  iziyle devam etmeye alışmazsan  boşluk  her zaman seninle birlikte olacaktır . Eğer  hayatınızdan çıkardığınız kişiler  ile güzel anılarınız varsa onları unutarak cezalandırmaktansa en iyi hatıralarınızı kucaklayarak olduğunuz  benliği  koruyun. Çünkü Bu dünyada senden bir tane daha yok.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayattan kırıntılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin