Kendini anlatmak için kelimeler yetmediğin de kimsenin seni anlamadığını anladığında ve en önemlisi de yorulduğunda Dur ve nefes al belki de bir nefeslik hayatta kendinden çok diğer insanları düşündüğünü anlayacaksın. Birine Kendini anlattığında anlamıyorsa seni ,bırak ki senin kim olduğunu seni yaşayarak anlasın eğer anlamıyorlarsa da zaten bütün bu çabaları anlamak istemediklerindendir. Eski fotoğraflara hüzünle baktığında hala kendini suçlamayı bırak belki şimdi farklı olabilirdik düşüncesini at kafandan, eskisi gibi oluruz düşüncesiyle adım atma artık senin sonsuz adımların olabilir fakat senin adımlarınla ayakta duruyorsa bir ilişki belki de temeller tam oluşmamıştır onun kalbinde. Üzülme artık sende sağlam duygular varsa kendini parçalayıp sana da aynı davranmamaları senin elinde değil. Belki yanlış insanlara rastladın belki de kötü seçimler yaptın ama bu senin hayatın da ister olumlu ister olumsuz hatıralar bıraktı. Sonuca yoğunlaş ve olumsuz hatıraları bir kenara iterek olumlu hatıraların seni sarmalamasına izin ver. İzin ver ki bir zamanlar en iyi tanıdığım insan dediğin kişiye karşı son sevgi kırıntıların sağlam kalsın. Bu da senin onlara yapacağın son iyilik olsun çünkü daha sonrasında kendine daha çok vakit ayırmalı ve toleranslarını kendine saklamalısın. Zaten hayatında olmak isteyen insan senin hatalarınla seni silmektense, bahaneler sıralandırmaktansa seni olduğun gibi kabul eder ve sen ona davrandığın gibi seninle üzülür, derdinle seninle birlikte mücadele eder kendini yanında olduğunu hissettirir. Ben senin yanındayım gibi süslü sözcükleri söylemektense yanında olduğunu gerçekten hissettirecek dağ gibi yanında duran kişilerle karşılaşman belki de çok kısa bir zamanda olacak yeter ki sen kalbini koru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattan kırıntılar
No FicciónHayatın Gerçeklerini bir de düşünce kırıntılarımdan okumak ister misiniz? Her insanın üzüldüğü, kırıldığı biri tarafından duygularının yok sayıldığı ve her bireyinde kendiyle mücadelede olmasını bir kaç satıra dökerek bu duyguları sizin de keşif...