1.BÖLÜM>FİNLANDİYA

1.4K 39 45
                                    

"Finlandiya beni selamlıyor, yeni umutlarla"
.
.
.
"Kendimi bulduğum yer hayallerimin ülkesi FİNLANDİYA(multimedya Helsinki)!Ulaştığım hayallerden vazgeçerken elime kalan tek hayalim"

~FLASHBACK~
"Anne kalk artık,uyan!!"haykırarak ağlıyordu küçük kiz.."Baba gidiyor musun??Bundan sonra beni sevmeyecek misin?Kızım diyip korumayacak mısın??"Henüz beş yaşındaydı ama bi yetişkin gibi ölümün ne olduğunu biliyordu ve en sevdiklerinin geri gelmeyeceğini de...Bilmedigi tek şey bu kazanin onun hayatini baştan sona değiştirdiği.
~FLASHBACK END~

Bayan Nam Us Lu ve Bay Nam Us Suz çok iyi bakmışlardı Hyo Ra'ya.Bayan Nam Us Lu öğretmen Bay Nam Us Suz ise işletmeciydi.Seul'de 4 tane Çin restauranti,2 tane İtalyan restauranti vardi.Bay Nam Us Suz tüm imkanlarini Hyo Ra icin feda edebilirdi ve aslında Hyo Ra'ya göre bu göbekli,kır saçli adam iyi bir baba olabilirdi baskalarına....
Onu daha 6 yaşındayken yurttan almışlardı ve kendi evlatlariymis gibi sevmişlerdi ama Hyo Ra bir türlü kabullenememişti onları sevdi ama bu anne-baba sevgisi gibi değil sadece minnettarlik duyduğu için gosterdiği bi sevgiydi.Ama yaptıği bu hata yüzünden vicdanina soz geçiremediği icin ailesini,evini ve hayatinin tamaminin geçtiği bu yarım adadan Kore'den ayrilmaliydi..Evet Nam Hyo Ra 22 yasinda idealist bir fizyoterapistti evet kesinlikle idealist.Ailesini küçük yaşta kaybetmek onun güçsüz omuzlarina agır yükler bindirmişti ve Hyo Ra farkındaydi ki onun hayatinda eğlenceye yer yoktu özellikle AŞK'a...Sahi o daha önce aşkı tatmadi ki nasil hayatindan silebilirdi..O aşkın ne olduğunu yaşamadan anlayanlardandi anne babasi aşkın en güzel,en temiz,en saf haliydi onun için...

İlk hikaye denemem!Kötü yazmış olabilirim ama eziklemeden söyleyin olur mu?

@buralarinsahibibenim beğendin mi?Sana yazdım♥♥♥♥♥
@Blackpearll88 yorumların ne kadar önemli bi bilsen♥♥♥teşekkür ederim
İkiniz gibi bi yazar olabilir miyim?♥☺☺

ARAYIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin