3.BÖLÜM>KAHVE

196 23 34
                                    

~~~3 Ay sonra~~~

       Seviyordu bu kiz bu ulkeyi insanlari,yasama sekilleri...İnsanlar birbirinin görünüşleri ile ilgili değildi dolayısıyla kimse onun dış görünüşüyle fazla ilgilenmiyordu. Kore'de olsa iş arkadaşları,onu basit giyimi,makyajsiz yüzü ile günde on kere sektirmeden eleştirirlerdi.

          Nam Hyo Ra burada düzen kurmuştu kendine,emekli bir profesöre bakıp,kitabini okuyup onunla konusup karşılığında da maaşını alıp geçimini sağlıyordu..

.

.

       Tam cikacakken aynada kendine bakti Hyo Ra bakimsiz yüzüne,siyah göz alti çizgilerine ve torbalarina,siyah,kalin ama bakimsiz saç tellerine bakti, 1.65 boylarında güzel bi kizdi Hyo Ra ama süslenmek onun için alışılmış bir şey değildi.Daha fazla bakarsa insan icine cikmaktan vazgeçip hücrelerinin evin bi köşesinde ölmesine izin vereceğini anladigi anda ani bi hareketle kendini sokağa atti sonuçta alisveris sart.

      Alisveris yapmaktan sıkılan Hyo Ra kahve almaya karar verdi ve siraya girdi aslinda kalabalik oldugunu gorunce vazgecmeyi dusunmedi degil ama tuhaf bi sekilde ic sesi bu sirada beklemesi gerektigini söylüyordu ve iç sesine kulak verip kafein depolamaya karar verince tam önündeki kişinin çekilmesiyle kendini 1.85 lik canlinin arkasinda buldu.Sira önündeki canliya geldiginde  gorevli cocuk inatla ilk once Hyo Ra nin siparisini almak istedi,istemek ne kelime bildigin yavşadı.Ancak 1,85 buna izin vermedi gibi ani bi hareketle kızı ittirince kiz böbreğini sert demirlere vurdu.

        1.85 sadece kizin yuzune bakiyordu yardım edeceği yerde.Hyo Ra acilar icinde sizlayan böbreğini tutarken karsisindaki devin yüzüne bi tokat atmak istediği anda farketti ki karsisindaki tuhaf bi sekilde yüzünü gizlemişti maskesi,gözlüğü...Hyo Ra ağzini açip bi guzel saydirmak istese de 1.85 coktan arkasini donmus gidiyordu...Ve bu Hyo Ra'nin sinirlerini hoplatmaya yetmisti.

     "Dusuncesiz,insan bir ozur diler!!".Ne kadar bağirsa da duyuramamisti sesini Hyo Ra...Su an icin tek yapmak istedigi ya kahve kupalarindan birini 1.85 in basindan dokmek (ki buna boyu yetmeyecek)ya da eve gidip bağırıp çağırmak,ikincisi daha mumkun gorundugu icin doğruca eve gitti Hyo Ra.

.

.

    ~~1 YİL SONRA~~

♣♣Finlandiya>>

    Buraya geldikten tam bir yil sonra Hyo Ra  bir hastanede iş  bulmuştu.Mesleğini özlemişti evet bu meslek onun hayaliydi hem Park Hyen'de yasasaydi bu kötü olayda onun bi suçu olmadiğini söylerdi.Hyo Ra sadece acısız halletmek istemişti.Sık sık Kore'yi arayıp Bay ve Bayan Nam ile konusuyordu her ne kadar onlarin "dön"ısrarlarından sıkılmış olsa da.

      -Günaydin,Bayan Hyo Ra Nam(•ิ_•ิ)
       -Günaydin. Gayet sıcak ve içten bir sesle danişmadaki çalişani selamladi.Yavas yavas Fince öğrenmeye de başlamıstı.Odasina gitti Hyo Ra. Yarim saat sonra mesaisine başlayacak olmasina rağmen erken gelmişti  Hyo Ra ve bunun iki nedeni olabilirdi ya evden çıkarken saati yanliş gördü ya da çalışma aşkıyla yanip tutuşuyordu.Tabi ki ilkiydi.Boş zamanı değerlendirmek adına açıp netten haberleri okumaya karar verdi.Siyaset,ekonomi,köşe yazilari derken sıra magazin haberlerine geldi.

      "Susan Aho yeni album..."

     "Anna Puu'dan rekor...."

    "Exo tekrar Finlandiya'ya geliy-..."Gördüğü hic bir gazete manşeti ilgisini cekmedi Hyo Ra'nin.Ta ki en altta köşede beni oku diye bakan haberi görene kadar.

ARAYIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin