6.BÖLÜM>ACABA?TEKRAR?

142 22 18
                                    

Üyeler Kore'ye döneli bir hafta geçmişti ve Chanyeol hariç herkes normal hayatına dönmüştü.Onun aklında hala sorular vardı.Tekrar görebilecek miydi?Eğer tekrar karşılaşırsa,reddedileceğini bilse bile tekrar hislerini söyler miydi??Şu an için bu gücü kendinde bulamasa bile kararlıydı ki bu tuhaf kız onun "her gün batan güneşin ardından,her gece önünü aydınlatan yıldızı"olacaktı....

Bir hafta daha gitmişti Hyo Ra'nın hayatından....Bu bir hafta öncekiler gibi sıradan ya da benliğini arayarak geçmemişti,neden yaşıyorum diyerek değil."Acaba"larla doldu bi hafta geçmişti Hyo Ra için."Acaba tekrar görebilir miyim?Acaba ciddi miydi?Onun gibi birisi acaba beni gerçekten sevebilir miydi?....."Her ne kadar kendileri de farketmese de Eros'un sihirli okları çoktan bu iki umutsuzun kalbine saplanmıştı...

♣♣ KORE>>

Üyeler katıldığı televizyon programından dönmüşler pratik odasına giderken,Chanyeol'ün gözü yine o ajussiye takılmıştı.Aklına hemen fotoğraf olayı geldi ve hızlı adımlarla ajussi nin yanına gitmek istese de ajussi çoktan arabaya binip caddeye çıkmıştı her ne kadar koşsa da daha fazlasının tehlikeli olacağını düşünüp SM'e dönmeye karar verdi.Ajansa döndüğünde ilk işi görevli Kim Gyu Na'nin yanına gitmek olmuştu.

Kim Gyu Na:Chanyeol-ah üyeler seni ariyo,nerdesin sen??,dedi telaşlı bir şekilde.

Chanyeol:Afedersiniz efendim.B-benim size bir şey sormam gerek.Az önce burdan bi ajussi çıktı,o kimdi??,dedi nefes nefese.

Kim Gyu Na:Ajussi?Burda o kadar çok Ajussi var ki hangisinden bahsediyorsun??

Chanyeol:Siyah takım elbiseli,parlament mavi kravatı vardı.1.75 boylarında,elindede kahverengi bir evrak çantası vardı.Hatırladınız mı?Gördünüz mü??,dedi hevesli bir şekilde.

Kim Gyu Na:O Bay Lee Woo Kwang.Kendisi Ba-..

D.o:O burda!!,diye haykırdı diğerlerine."Chanyeol-ah nerdesin sen??Caddeye doğru koşmuşsun bide!!Sorun ne??"

Chanyeol:Aklıma bir sey takıldı onu sordum,Bay Kim Gyu Na devam edin lütfen!!

D.o'nun hatırlatması üzerine akşam tekrar canlı yayınları olduğu için gitmesi gerektiğini anlayan Chanyeol'un son isteği Bay Kim Gyu Na ile bu konuyu daha ayrıntılı konuşmaktı.

Kim Gyu Na:Tabi ki Chanyeol-ah,sorun ne anlamadım ama iki gün sonra Tayvan'a gidiyorum ondan önce ne zaman istersen!

Chanyeol:Yayından sonra olabilir mi?Bu akşam?

Kim Gyu Na:Tabi ki nereye geliceğimi mesaj atarsın.Akşam için iyi şanslar!!...dedi ikisine bakarak.

Chanyeol-D o:Teşekkürler efendim!

D.o hala anlamayan gözlerle Chanyeol'a bakarken farketti ki günler sonra Chan'in yüzü gülüyordu..

♣♣FİNLANDİYA>>

Temposu yüksek olan bir güne başlamıştı Hyo Ra.Bir hastasının yanında 45 dakika kalıp diğerinin yanına gitmeye devam etti öğle arasına kadar.Aslında şikayetçi değildi bu durumdan aksine Chan'i unutması için iyi de oluyordu.Öğle arasında soluğu elinde bi bardak sıcak çayla hastanenin bahçesinde bulunan kafeteryada almıştı ve yine kendi düşüncelerinde boğulup giderken farketmişti ki uzun zamandır Kore'deki ailesiyle konuşmuyordu.Bayan Nam Us Lu'yu aradı Hyo Ra.

Bayan Nam Us Lu:Alo!

Hyo Ra:Merhaba efendim nasılsınız?Uzun zamandır konuşamıyoruz.

Bayan Nam Us Lu:Haklısın afedersin,seni de ihmal ettik.Biraz işlerim vardı,yoğundum arayamadim.Nası-...

"Bayan Nam Us Lu,eşinizin tomografi sonuçları hazır."

Hyo Ra:To-tomografi?Ajumma neler oluyor?Ne tomografisi?Bay Nam Us Suz hasta mı??,sorularini arka arkaya sıraladı nefes almaksızın.

Bayan Nam Us Lu:O iyi canım,sadece rahat nefes alamadığıni söyledi bizde kontrol amaçlı doktora getirdik.

Hyo Ra:Eğer kotü bi şey var ve siz benden saklıyorsanız-...

Bayan Nam Us Lu:Tabi ki bir şey saklamıyoruz canım ama benim şimdi kapatmam lazım.Kendine iyi bak tatlım.Konuşuruz yine.

Hyo Ra:Peki,kötü bir sey olursa mutlaka söyleyin.Hoşcakalın....

İnanıp inanmamakta kararsız kaldı Hyo Ra.Kore'ye gitmeli miydi kontrol amaçlı??Ama ondan önce hastasının yanına gitmeliydi.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ARAYIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin