7.BOLUM>>TEKLİF??

212 24 21
                                    

Bay Kim Gyu Na:Geldim Chanyeol-ah.

Chanyeol:Merhaba efendim,dedi eğilerek.

Bay Kim Gyu Na:Chanyeol-ah bugünkü konu neydi?Neden Bay Lee Woo Kwang'i sordun?

Chanyeol:Bunu size nasıl anlatacağım bilmiyorum ama kısa bir süre önce de o ajussiyi bizim şirkette gördüm.Bizim şirketle ilgili nasıl planları var?,dedi fotoğraf olayına girmeden.

Bay Kim Gyu Na:Neden bu adamla bu kadar çok ilgilisin anlamıyorum.Bay Lee müzik sektöründen birisi değil.O Bay Choi Hyeon Jen'in asistanı.

Chanyeol:Choi Hyeon Jen?? PARMİDA hastanelerinin sahibi olan mı?

Bay Kim Gyu Na:Evet o.Aslında sana daha fazla bilgi vermem doğru olmaz şimdilik,dedi Chan'in yalvaran bakışlarını görünce.

Chanyeol:Bakın tek bir seyi bilmeme izin verin.O ajussiye nasıl ulaşabilirim??Bizim ajansa gelene?

Bay Kim Gyu Na:Şu an için böyle bir şey mümkün değil ama iki gün sonra Sayın Lee Soo Man ile bir görüşmesi olacak,şirkette yakalayabilirsin.

Chanyeol:Çok tesekkur ederim efendim,büyük bi iyilik yaptınız bana,dedi Chan ağzı kulaklarında.

"Bu kadar uğraşmasam da sen gelsen keşke"...

İş çıkışında taksiye binecekken yakaladı Olivia Hyo Ra'yı.

Olivia:Eve mi gidiyorsun hemen?

Hyo Ra:Sen gitmiyor musun?

Olivia:Canım hiç eve gitmek istemiyor ya da yalnız olmak istemiyorum.Ya sen bana gel ya ben sana musallat olucam.Hangisi??dedi,şirin gözükmeye çalışarak.

Hyo Ra:Hadi gel,bana gidelim,dedi teklifini kabul edip.

Eve geldiklerinde Olivia'nın ilk işi kendini Hyo ra'nın rahat koltuklarına atmak oldu.Konser gününden beri doğru düzgün konuşamamışlardı Oliviya ile.

-O gün gelmemekte haklıymışsın.Bütün gün otelden çıkmadılar,dinlendiler sanırım,dedi Olivia hayal kırıklığına uğramışcasına.

-Ö-öyle mi?Söylemiştim sana,dedi Hyo Ra sakin kalmaya çalışarak.Ona uğruna kapısında beklediği grubun,onlardan gizli otelden ayrılıp şehir turuna çıktıklarını,üstüne bir de kendisinin o gruptan ilan-ı aşk(!) aldığını söylemesi doğru olmazdı.

-Daldın yine??Şu son haftalarda neyin var senin??Tamam sakinsin anladık da başka bi durgunluk var sende??

Sakinlik mi??Bu sözün Hyo Ra'nın hayatında olma olasılığı çok azdi ancak ailesini kaybedip yuvaya verilince,kurallara göre yaşaması gerektiğini anladığı için hayatını"durgunluk"temeline dayandırarak kurmaya başladı.

-Yaaaaa!Madem kafa dinliycektin neden beni çağırdın evine??

-Afedersin,üzülme belki yine gelirler o zaman görürsün.

-Umarım.Neyse ben gidiyim sen de kafanı dinle.Görüşürüz yarın.

-Hoşcakal!!,diyip kendini duşa ordan da yatağa attı Hyo Ra..

~~İki gün sonra~~

Chanyeol bugün ajansta pratikleri olmamasına rağmen Lee Woo Kwang ile konuşmak için ajansa gelmişti ve tek isteği bir an önce o kızla ilgili bilgiler öğrenmekti.Woo Kwang'ı kaçırmamak adına asansörü bile beklemeden hızlı adımlarla Bay Lee Soo Man'ın odasına çıkti ve açık kapıya dünyanın dilinde olan kulaklarını dayadı.

ARAYIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin