2.BÖLÜM>ELVEDA PARK HYEN

245 26 26
                                    

      ~~FLAHBACK~~

      -Ne yaptin Hyo Ra sen??

      -Efendim b-ben...ben ne diyeceğimi bilemiyorum.

      -Sen bu hastanenin en guvenilir calişaniydin!!Nasil böyle bi hata yapabilirsin!!

       -....ağzini acip konuşmaya güç bulamadi kendinde Hyo Ra.

      -Disari çıkın Bayan Nam Hyo Ra!!!

Hastane müdürü hakliydi böyle bi hatayi kendisi bile kendinden ummazdi.Şu an icin tek isteği kendini bu hastanenin dışına atmaktı ve Seul'un kalabalik caddelerine atti kendini.Her adiminda minik Park Hyen'in felçli vucuduna ragmen kendisine güvenle bakan gozleri aklina geldi..

     ~~FLASHBACK END~~

O artık yoktu zaten Nam Hyo Ra'ninda onun yuzune bakmaya yuzu yoktu..Gözlerini sıkıca kapadi Hyo Ra...5 yasindaki minik hastasi  beyin felci gecirmisti ve Hyo Ra onun felc unitesinden cikmasi icin elinden geleni yapiyordu çünkü o cocukta kendiyle özdeşleştirdiği noktalar vardi Hyo Ra da ayni yaşta üzerine manevi ve kaldiramayacaği bi yük almamış miydi?Tek fark Park Hyen'inki fiziksel bi yüktü.Tedaviler sonuc vermeye  baslamisti taa ki son kalan ameliyata kadar ancak olmadi Hyo Ra'nın riskli tedavi yöntemini seçmesi ameliyatın sonucunu en kötü biçimde etkiledi,Park Hyen'in minik kalbi bu ameliyati kaldiramadi ve....Tuhaf bi sekilde  bu  cocuk Hyo Ra'nin yasama amaci,hayatinin eglencesi olmustu ve onun gitmesiyle tarifi imkansiz bi bosluga düştü Hyo Ra.Simdi yeni bi hayata baslamaliydi tabi baslayabilirse

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Kore'den ayrilmaliydi Hyo Ra...Ama nereye gidebilirdi ki??Ailesini kaybettigi  gün onlara  verdiği söz gibi sadece kariyer yapmaliydi ve bunun icin cok calismaliydi oğrencilik hayati boyunca da öyle yapti zaten.Simdi aklina gelen tek bi yer vardi FİNLANDİYA...Sadece resimlerden gormustu orayi ve görmek icin iyi bi fırsat olabilirdi..

   Olanları ve kararını evdekilere anlatmaya karar verdi Hyo Ra ve konuyi actı.

     -Efendim,zor zamanlar geciriyorum biliyorsunuz ve benim  beni benle bulmaya ihtiyacim var bunun icin artik yurt dışına yerlesmek istiyorum.

     -Sorunlarını burdada halledebilirsin Hyo Ra,dedi Bay Nam soguk bi sesle...

     -Lutfen,kizim ben seni gormeden duramam,sen benim hala kucuk meleğim bebeğimsin...İnatla yanağına düşmek isteyen gözyaşlarına engel olamadi Bayan Nam Us Lu.

   Ama artık çok geçti ve Hyo Ra valizini toplamak icin odasina çıktı.

.

.

   Uzun ve yorucu olan uçak yolculuğundan sonra ucak Helsinki ye iniş yapmıştı."Finlandiya beni selamliyor,yeni umutlarla(!)"ucaktan iner inmez bu sozler döküldü ağzından Hyo Ra'nin istemsizce."Kendimi buldugum yer,hayallerimin ulkesi FİNLANDİYA!!Ulaştığım hayallerden vazgecerken,elimde kalan tek hayalim..."

      

ARAYIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin