Bölüm 1

253 101 44
                                    

 
    Ölümün kapısını tıklatması ile uyandı uykudan genç kız.Ölüme hoşgeldin  dercesine gülümsedi.Korkmadi bekliyordu çünkü.Yaşadığı aşk acısıda kendisiyle toprak olacaktı.Vücudu üşümeye çenesi titremeye başladı.Bir süre sonra ayaklarında başlayan uyuşukluk dizlerinden yukarı parmak uçlarından devam etti.Canının çıkıyor olduğunu o an bir tek o biliyordu.Sonra tek nefeste kesildi canı.

   Artık gözleri tavana bakarken nefes alamıyordu.

  Her an başını bekleyen adam fark etti nefessizliği.Önce durdu baktı, ardından elleri titreyerek dokundu sevdiğinin ince bileğine.Bir hareket bir kıvılcım yoktu nabzında.Nefesine dokundu dudaklarıyla.Alamadı bir sıcaklık.Konduramadı ölümü cennet kokulusuna.Hergün her an ölecek diye beklemek gibi değilmiş ölümünü görmek.Sürekli sıvazladı üşümeye başlayan tenini sevdiğinin.Soğumasın sıcak kalsın istedi her an hayata geri dönecek gibi.

   Ne ara girdi içeri doktor, hemşireler kenara ittiler genci.Ellerinden geleni yaptılar ama artık çok geçti.Kimisi pencereyi açtı kimisi kadının  ayaklarını bağladı.

   Ayağa kalktı bir anda genç adam.'Yapmayın o ölmedi kapatın  pencereyi' diyebildi ama kimse dinlemedi onu.Sevdiğine çevirdi başını.Çarşaf örtülürken sonkez gördü gül yüzlüsünü.                Çenesi bağlanmış, açık olan gözleri zorla kapatılmış hastalığın bıraktığı izlerden eser kalmamış âdeta bir Melek suretindeydi.O an anladı genç.

  Kanatsız Meleği artık kanatlanıp uçmuştu ...

AntiAşk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin