Majka se povukla u svoju sobu od incidenta. Nije progovorila ni rijec samnom od kad je ispratila Megan. Ja sam sjedila u boravku i cekala bracu. Udobna fotelja, dekica, topao caj i knjiga su mi pravili drustvo. Judy je davno zavrsila sav posao i povukla se u svoju sobu. Vecera ce vjerovatno biti samo za mene. Koju cu naravno ja sama napraviti. Nemam teka jer me i dalje muci danasnje saznanje. Tko je ta zena? Kako poznaje moga oca? I najvaznije sto zna vezano za njega? Znaju li i braca za to? Toliko pitanja..
Zacula sam otkljucavanje vrata i poletila prema glavnom ulazu. Tri divne skulpture su se pojavile ispred mene. Tri nasmijana lica koja su teturala po hodniku. Tri pijana djecaka. Opet je Ben imao svoje prste u ovome. Majci se ovo nece svidjeti. Ali ona mi nije sadasnji prioritet. Moram saznati sto se desava. Cini mi se da i nije najbolje vrijeme da ih ispitujem. Moram pokusati.
"Dobra vecer i vama." Pogledala sam ih ozbiljnim pogledom. "Vidi nasa mala sestrica je dosla glumiti mamu." Smijao mi se Ben u facu. "Vidi malena, i ti ces htjeti uzivati kao mi nakon napornog radnog dana." Gugutao je i dalje Ben. "Pa draga braco niste me ni pitali sto sam ja danas radila. Dobro evo sama cu vam reci. Osim u skoli sto sam bila i popunila sest prijava za fakultet. Naravno u blizini. Dosla sam doma i zatekla nepoznatu goscu. U svađi. Sa nasom majkom. Majki se nije bas svidjeo razgovor pa ga je podjelila sa ostatkom ulice. Na sto sam se ja upetljala i pozvala goscu u nas dom. I saznala neke ne dovrsene informacije o nasem ocu. Da sve u svemu imala sam lijep dan. Zelim vam laku noc." Osmjehnula sam se i mahnula im. Okrenula sam se na peti i krenula prema stepenicama. Nastala je tisina. Nije vise bilo pijanog podsmijavanja. Mislim da su se otrjeznili. "O cemu pricas ti?" Upitali su zbunjeno. "Zbilja vas zanima?" Upitala sam. "Pricaj Helena!"
Ukratko sam ispricala sto se desilo dok su oni slusali svaku moju rijec. Bili su uznemireni. Hodali po sobi i mrmljali međusobno. "Dobro, zelim i ja znati. Tko je ona i kako ona pozna naseg oca?" Zivcano sam viknula. Pogledali su se i Phil im je kimnuo u znak odobrenja. "Oni su bili jos kao djeca najbolji prijatelji. Megan je sa majkom odrasla. U to vrijeme su upoznale Iana. Obje su bile zaljubljene u njega. On je odabrao majku. Megan je oduvjek vjerovala da se pokajao i promjenio odluku. Ali nije mogla to dokazati. Uvijek je bila ljubomorna na nasu obitelj helena. Mi smo njena zelja. A to sto je rekla da zna nesto vezano za njega vjerojano je mislila na njegovu smrt. A znas i sama kako Thora reagira na spominjanje Iana u kuci. Bio je naporan dan i trebali bi u krevet." Ispricao mi je Robin dok su ostali pospremali svoje stvari. Decki su se pozdravili i otisli na kat. Ja nisam mogla spavati. Ostala sam i razmisljala. Nakon nekog vremena sam zaspala.
Jutro je kucalo na prozor. Tek je svitalo sunce. Svi jos spavaju. Povukla sam pokrivac preko glave i sklopila oci. Pokrivac? Tko me pokrio sinoc? Braca su bila suvise pijana da bi razmisljala o tome. Mozda je Judy.. Pitat cu ih kad se probude. Skinula sam pokrivac sa sebe i ustala te se protegnula. Odsetala sam do kuhinje skuhati si kavu. Jos uvijek me muci pitanja u vezi oca. Nisam sigurna da su braca bila u potpunosti iskrena. Ima tu jos necega samo nisam sigurna sto. Saznati cu.. s vremenom.
Uzela sam mobitel kako bih provjerila mail. Imam sedam novih mailova. To su fakulteti... Redom sam citala odobrenja fakulteta. Osmjeh mi je bio sve veci i veci. Onda sam dosla do sedmog maila. Adam Reid mi je pisao. "Pozdrav draga Helena. Drago mi je da smo se susreli na vrlo neobican nacin. To te cini iznimnom. Rado bih otisao sa tobom sutra poslje skole na tu obecanu kavu. Pokupim te na parkiralistu skole, ispred dvorane. Njuskalo Adam." Imala sam cerek preko citavog lica. To je danas. Sto cu reci braci? Smislit cu nesto...
Ustala sam i uputila se prema kuhinji skuhati si kavu. Stavila sam kuhalo da voda prokljuca. Izvadila sam salice za kavu. Skuhala sam kavu i ostavila na kuhinjskom pultu. Krenula sam na kat buditi bracu. Kucala sam redom na vrata i vikala "Ustaj, mamurluk na vrata !" Vikali su i gađali me jastucima ali su svakako rekli da ce pozuriti i sici dolje. Pocela sam sa pripremom dorucka. Ukljucila sam si muziku i kuhajuci plesala. Omlet se pekao sa slaninom. Tost sam pravila i iznosila na stol maslac, dzem i kikiriki namaz. Moj posao je bio zavrsen, preostaje mi samo cekati. Nije mi trebalo dugo da se sjetim sto ce ih sve nahrliti dolje. Iznjela sam iz hladnjaka krv u bocicama. Na stol sam stavila tri otvorene bocice sa krvi te sjela natrag za kuhinjski pult. Uzela sam casopise ispod pulta i prelistavala ih. Zacula sam kikotanje od gore i polagano koracanje stepenicama. "Dobro jutro." Vikala sam iz kuhinje. Usli su i poletili prema bocicama. "I mislila sam da ce te biti gladni." Rekla sam. Malo mi se gadilo gledati ih pa sam okrenula glavu i nastavila listati casopis. Brinulo me to sto cemo imati zivotinjske nagone. Bojim se da necu moci stati jednom kad krenem. Da cu izgubiti sve svoje ljutsko. Zamrla sam s tom mislju. Kad su pojeli, ustala sam se i donjela tri tacne napunjene hranom. "Sad krece prava gozba djecaci." Pogledali su me i nasrnuli na hranu bez imalo milosti. Bili su tako smjesni.. Uzela sam i ja jesti. "Hvala za pokrivanje sinoc. Tko je to bio?" Pogledali su se i nasmijali. "Nije te nitko od nas pokrio" Rekli su između zalogaja. Pogledala sam ih zacuđeno. "Kako ne? Probudila sam se pokrivena.." Opet su se naslađivali svojim mogucnostima.."Mozda je Judy?" Upitali su me. "Ne znam, ona ima slobodan dan danas. Morat cu sacekati." Nastavili su sa jelom kao da se nista i nije desilo. "Danas cu kasniti doma. Kim ima nekakvih vaznih razgovora samnom. Oticicemo do parka i na kavu. Ako je to uredu?" Lagala sam. Sa dobrom namjerom. Moram Adamu pojasniti da se ne mozemo viđati. Zbog njegove dobrobiti. A kako cu to uciniti ne znam. Ne mogu mu reci cuj moja braca su sjenke i rastrgace te ako mi pokusas prici blize od 5 metara. Doslovn. Kako objasniti nekome da nije sigurno se druziti s curom ako si musko i ako te nisu odobrili njezina cudna braca. "Uredu, ali nemoj dugo." Prekinule su me Robinove rijeci. Pustio me ? On me zbilja pusio!? To je sjajno! "Uredu, hvala. Najvise sat i pol." Smjesila sam se dok su oni me zbunjeno gledali. Nadam se da me nece pratiti.
YOU ARE READING
Change of rules
VampireDjevojka mjenja pravila igre. Pravila koja je postavila njezina majka igrajuci se njezinim zivotnim odlukama.