Mata-mu sekali lagi membuat aku teringat akan sesuatu yang pernah singgah di fikiran ku dahulu.. Sesuatu yang aku tak pernah terfikir akan menjadi satu kenangan yang paling Indah.. dan Kini menyakitkan aku.. Bila aku melihat Kamu bersama dia dan aku hanya se-orang di sini.. aku mula teringat saat kau menyapa aku dahulu. Mahu memperkenal kn diri mu. Aku cuba menolak. Lantas kau tidak putus asa untuk cuba membuat aku terima salam perkenalan dari mu. Saat itu aku rasa; kamu akan menjadi sahabat yang aku boleh kongsi apa jua rasa, malah lebih dari itu kerana hati kecil sudah berkata. He's the one.. ya pertama kali aku jumpa kamu.. hati sudah mencerita kan semua nya.. Aku cuba menghindar.. tetapi gagal.. Tetapi atas kesalahan kecilku.. Kau berpindah kepada si-dia; ya aku sedar apa yg aku lakukan akan meluka-kan hatimu.. Tapi aku manusia. Tak lepas dri kesilapan.. kesilapan yg menyebab kan kau berada dgn nya sekarang.. Tapi aku sabar dan yakinn ini semua sudah tertulis.. Aku belajar dr kesilapan. Semoga kau dan dia bahagiaa. Aku di sini hanya meneruskan perjalan dalam hidup utk temui apa yg aku ingin kan. Terima kasih pada kenangan yg pernah buat aku tersenyum & mengajar aku tentang erti menghargai yg ada di depan.. Bukan di belakang.. :))