Începutul

347 16 1
                                    

În timp ce doarmeam linistita în patul meu și razele de soare intrau prin ferestra camerei mele aud alarma. Și normal ca am mai stat în pat, nu ma puteam trezi era prea dimineata.Mama isi da seama și vine sa ma trezească așa cum știe ea mai bine, cu o oala și o lingura de lemn. Mama are moduri inventive de a ma trezi și mereu vine cu ceva nou.
Sar ca arsă din pat și tip cât ma țin plapanii:

-Femeie esti nebuna?! Nu ma mai trezi așa de dimineata!

-Stai linistita azi e ultima zi de liceu, te voi lasa sa dormi de mâine dimineață! 😂

Ma ridic din pat ca un zombi și merg să fac un duș. Apoi ma imbrac⬇

  Apoi merg în bucătărie ,imi iau o gustare și plec la liceu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Apoi merg în bucătărie ,imi iau o gustare și plec la liceu.

După liceu

Merg în camera mea si deschid laptopul ca să ma uit la un film.
În timp ce vedeam filmul ma suna pe video cmb

Conversație:

Ea: -Nu o să îți vina să crezi cine vina în Miami!!!

Eu: -Cine vine??

Ea:Care e trupa noastra preferata? 😁

Eu: CNCO normal! Stai!Nu cred, vin în MIami?!

Ea: Da!!!

Eu: Dar, nu au concerte în perioada asta, am ei lucrează la noi piese! De ce vin, atunci?

Ea: Organizează niște preselecții pentru o voce feminină pentru trupa!!!!!!

Eu: Nu pot să cred!!! Când?

Ea: Poimâine! Vrei sa mergi?

Eu: Daaaa!!! Tu?

Ea: Nu, nu am voce sti prea bine... Voi veni cu tine ca să îi cunosc, dar nu particip! Tu du-te și alegeti o melodie și repeta!!!!

Eu: Bine!Mersi ca mi-ai spus! Pa! Esti cea mai tare! 😘

Ea: Pat! Stiam și eu ca sunt cea mai tare! 😂😁

Conversație încheiată

Nu imi venea să cred ca CNCO face audiții pentru o fată!M-am calmat și ma gandeam ce melodie să cant...
M-am dus intr-o camera secretă amenajată de mine cand ne-am mutat aici. Da zic ne-am mutat pentru ca stau aici de 10 ani. Până acum 10 ani locuiau în România. Ne-am mutat aici după ce părinții mei s-au despărțit... Dar nu ma afectează despărțirea lor, cat am școală stau la mama, iar vacanta mi-o petrec la tata. Casa în care stau cu mama era veche și când ne-am mutat am gasit o cameră secretă. M-am gandit sa o transform intr-un studio al meu. Mama nu stie de ea și nu vreau sa ii spun încă. E singurul loc în care stau singura, e doar al meu.
-----------------------------

Sper ca va plăcut primul capitol al cărții mele! 😘😘

Un vis implinit sau un calvar continu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum