Noaptea 💫🌙

210 12 0
                                    

  Când am ajuns acasă Christopher să dus în camera lui.

C: Imi faci ,te rog, un ceai? imi spune până să intre în camera sa.

Eu: Normal ca iti fac, du-te în camera ta și vin să ti-l aduc când îl termin!

C: Multumesc!

Eu: Nu ai pentru ce...

  Cât fierbe ceaiul ma duc în camera mea si ma schimb intr-o pijama ⬇

  Cât fierbe ceaiul ma duc în camera mea si ma schimb intr-o pijama ⬇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Și m-am dus să văd dacă ceaiul e gata. Am facut și pentru el și pentru mine. Întru la el in camera fără să bat la usa. El era intr-o pereche de pantaloni de trening scurți și fără tricou.

Eu: Ti-am adus ceaiul!

C: Multumesc! Văd că ai facut și pentru tine... Îl bei aici?

Eu: Voiam să îl beau la mine în camera. De ce?

C: Pur și simplu.. Nu vrei sa îl bem împreună?

Eu: Sigur!

  După ce ne-am terminat ceaiul am vrut să ma ridic de lângă Chris, dar ma prins de brat

C: Te rog, ramai!Stai măcar până adorm, nu ma simt foarte bine și mi-ar prinde bine să te simt aproape! spune cu o fată inocenta de copil.

Eu: Cum aș putea sa refuz față aceea?!spun eu râzând ușor😂

C: Nu poti, e talentul meu! 😁

Eu: Bine, dar ramai dator! 😘😂

C: Bine șefa! 😁

  Stau cam 10 minute și observat că Chris a adormit. Incerc să ma ridic fără să îl trezesc ptr dormea cu capul pe umărul meu. Dar nu reușesc și mai mult de atât Chris ma trage și ma ia în brațe. Nu m-a deraiat Petru că ma sistem foarte bine în brațele lui. Astept sa văd dacă imi da drumul, dar intr-un final adorm în imbratisarea lui...

Chris pov.

Nu dormeam, doar ma prefacem ca dorm. Când am simțit că Emma se ridică am luat-o în brațe că să stea toată noaptea 😈😍
  Emma e o fată specială și ma simt foarte bine cu ea: e amuzantă, copilăroasă, o pitică rea că dracu când se enerveaza sau se razbuna(are cele mai rele răzbunări) Și când o țin în brațe ma simt minunat 😍De aceea am facut acest ,, plan,, , ca să stea cu mine toată noaptea.
E că un mic ingeras când doarme și m-am simțit ata de bine când doarme bratele mele, simțeam că o apar și o protejeze de tot.... A fost minunat! 😍

Dimineata

Emma pov.

  Dimineata ma trezesc în fată lui Chris care se uita la mine cu niște ochi mari. Se pare că am adormit lângă el aseara.

C: Neata, somnorici!😘

Eu: Neata! De cât timp te holbezi la mine?

C: 1.Nu ma holbez, te admir! 2.De puțin timp, vreo 3 minute 😍App cum de ai rămas aici noaptea trecută?

Eu:Nu am ramas intenționat, a fost vina ta! Am vrut să ma ridic și mai îmbrățișat strâns, și la un moment dat am adormit... Nu uita esti dator!

C: Nu am uitat! spune și....

Va urma! Suspans! 😂

--------------------------------

Sper ca va plăcut capitolul! Asteptati următorul? O să încerce să postez în seara asta și următorul capitol! 😘

Un vis implinit sau un calvar continu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum