* (Ascultați melodia cât cititi) *
Am urcat în mașină ei am plecat împreună la studio. Azi după foarte mult timp trupa are treaba la studio. Azi vreau și sa ii anunt pe băieți ca sunt cu Chris. Vreau neapărat sa anunt ca sa ii vad reacția lui Joel. După tot ce a făcut nu pot sa il fac și eu un pic sa sufere. In masina eu și Chris vorbeam despre noua piesă și în scurt timp am ajuns la studio. Am intrat în studio de mână cu Chris. Ceilalți erau nedumeriti
Eu: Neata, băieți! Văd că suntem cu toții aici...
Z: Neata, pitico! Ce faci?
Eu: Voiam sa va spun ceva. Eu și Chris, aici de față, suntem împreună. spun uitându-mă la reația lui Joel.
J: Deci deja m-ai uitat?
Eu: Abia am putut... Dar Chris a fost alături de mine...
Z,R, E: Sa va țina!
Eu, C: Multumim!
R: Hai sa înregistram!
Noi. Acum!
Dupa încă 2 luni
Se apropie Crăciunul. Abia astept. Sarbatorile o sa le petrec împreună cu familia lui Chris la ai mei acasă. Am o surpriză pentru el. O sa ii placa. Până atunci mai sunt cam 3 săptămâni. Eu o sa plec peste 2 săptămâni acasă la mama. El o sa vina la câteva zile după mine.
În orice caz, peste 2 zile împlinim 2 luni de când suntem împreună. 2 luni minunata au trecut. 2 luni în care m-am trezit în brațele lui în fiecare dimineata, în care m-am simțit cea mai minunata persoana, 2 luni în care buzele lui m-au sărutat înainte de culcare, în care zambetul lui ma calmat când am avut nevoie... 2 luni in care m-am simțit cu adevărat iubita! Pregatesc pentru aceasta zi un cadou pentru el. Sunt sigură că o sa ii placa. Ma intreb el ce imi va lua...Chris pov.
Peste 2 zile avem aniversarea de 2 luni de relație. Am pregatit o seara minunata pentru noi 2.O sa o duc pe plaja la apus unde voi pregăti o masă și îl voi ruga pe Zabdiel sau Erick ori Rich sa fie un fel de ospatar care sa ne i-a comanda și ceilalți vor cântă la chitară o melodie lentă și la vioară. După ce mâncăm ii rog pe băieți sa cânte o melodie mai ritmată si o invit la dans. După va veni surpriza.... O sa fie grozav! Și am și mic cadou pentru ea... E ceva special. Am vorbit deja cu baietii și o vor face.
Peste 2 zile
Ma trezesc și Emma încă doarme. E ca un ingeras când doarme, e așa mică și frumoasa ca un copil😍Ma ridic ușor încercând să nu o trezesc, dar eșuez.
E: Unde te duci? ma intreaba cu vocea ei de copil.
Eu: Nicăieri mi vida! Abia m-am trezit! Nu plec, mi amor! spun și o sărut pe micuta mea raza de soare.
E: Sti ce zi e azi, nu? spune cu o voce de copilas.
Eu: Nu, ce e azi? spun prefacandu-ma nestiutor.
E: Nu pot sa cred ca ai uitat!! spune furioasă și se bosumfla.
Eu: Nu am uitat, mi reina! Azi facem 2 luni de relație! Stiu!Te amo, mi vida! zic și o sărut
E:Y yo! Te quiero mucho! Azi am o surpriză pentru tine!
Eu: Și eu am! Deci... Ce surpriză ai pentru mine? spun extrem de curios.
E: Am un cadou și sunt siguranță ca iti va plăcea. Vom merge undeva ca sa afli despre cadou. La 10 trebuie să plecam, deci mergi și schimba-te, ursuleț!
CITEȘTI
Un vis implinit sau un calvar continu?
Teen FictionBuna sunt Emma! Am 18 ani și locuiesc mama în Miami.Am o viață perfect normală, merg la liceu, merg la cursuri de dans și am lecții de canto. Până într-o zi când din cauza unei audiții viața mea a luat o întorsătură neasteptata.