Mama sa dus la usa să vadă cine e. O aud pe mama cum începe să plângă și merg să văd ce să întâmplat. În fața uși era un polițist.
Eu: Buna ziua! Ce să întâmplat?
P: Am venit să vă aduc vești în legătură cu Christopher Velea Munoz.... El este de negăsit. În locul în care să prăbușit avionul nu a fost găsit decat asta. Autoritățile încă îl caută.
Eu: Va multumesc! Imi puteți da acel lucru? zic încercând să nu plâng..
P: Desigur... Poftim! La revedere!
Singurul lucru găsit de al lui Chris este o cutie pe care scrie: De la Christopher Velez pentru Emma!. Am deschis cutia să văd ce e. Înăuntru era o cutie mai mică și un bilet. Pe bilet era scris:
Mi amor,
Nu deschide cutia până diseara. Te iubesc! Craciun Fericit!
Cu dragoste,
ChristopherAm inceput sa plang si m-am prăbușit jos. Toată ziua am stat în pat plângând. Mama a stat în camera mea alături de mine în tot acest timp. Yenny mi-a adus sa mananc și asteptam sa vedem dacă mai primim vești de la polițiști. Mama și Yenny au reușit să mă calmeze. Vestea asta ma dat peste cap și pe mine și pe copil. Imi era frica să nu pierd sarcina tocmai acum din cauza vești... Dar am încercat să rămân calma cu gândul că Christopher e bine. Ziua asta a fost un calvar.
Seara cum era normal trebuia să deschidem cadourile... Eu aveam cel mai frumos cadoul pentru Chris... Le-am dat mamei și lui Yenny cadourile. Ele le deschid, imi multumesc și mi le oferă și pe ale mele... Eu le las pentru ca nu voiam să deschid niciun cadou. Mai târziu ele se culca, dar eu nu pot dormi așa că rămân în sufragerie...Ora 0:0
Ma uit la televizor și deodată se aude cineva la usa. *Cine ar putea să fie la ora asta? * Merg sa deschid cu puțină teama. Ma uit pe vizor și nu văd pe nimeni. Deschid usa și brusc în fața mea sare...... Chris. Am inceput sa plâng și am sărit în brațele lui și îl strangeam strans că sa ma asigur că e real.
C: Mi amor, esti bine? Te rog nu mai plânge, sunt aici! spune și am saruta pe creștetul capului.
Eu: Sunt bine acum că te văd! Ma bucur sa te văd! Intra! spun ne așezăm pe canapea. Ce ți sa întâmplat? Ce a întâmplat cu avionul?
C: Avionul sa prăbușit dar am reusit sa supraviețuiesc, am plecat de la avion că nu cumva sa se întâmple alt ceva. Am mers toată ziua că sa ajung la tine. Sunt fericit sa te văd, mi reina!
Eu: Doamne ce bine! Sa le anuntam și pe mame.
Urcam sus în dormitoare și le trezim. Când îl văd pe Chris încep și ele sa planga și îl i-au în brațe. Coborâm înapoi jos și îi dam fiecare cadourile noastre, dar las ce e mai bun la final. Eu am primit de la mama, Yenny si Chris astea:
CITEȘTI
Un vis implinit sau un calvar continu?
Novela JuvenilBuna sunt Emma! Am 18 ani și locuiesc mama în Miami.Am o viață perfect normală, merg la liceu, merg la cursuri de dans și am lecții de canto. Până într-o zi când din cauza unei audiții viața mea a luat o întorsătură neasteptata.