Accidentul

175 8 0
                                    

   După 3 luni

  Ma trezesc și merg sa-mi fac un duș, rutina apoi ma imbrac⬇

  Ma trezesc și merg sa-mi fac un duș, rutina apoi ma imbrac⬇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


  Am mers în bucătărie și am facut omleta. E ora 12 și Chris nu vine sa mănânce. M-am gandit ca doarme așa că am mers să dau trezire. 😈Am bătut la usa si am nu am primit niciun răspuns. Am bănuit ca doarme așa că am intrat. Nu era nimeni. Am intrat și am mers până lângă pat. Brusc am simțit pe cineva luandu-ma în brațe pe la spate și dandu-mi un sărut pe gat. Ma intorc și era........... Chris. Și nu  doar ca era el dar mai era și la bustul gol fiind doar intr-un prosop. Atunci se aude ușa de la intrare. Dau să plec, dar Chris ma prinde în brațe și ma saruta. În momentele acelea aud pe cineva cum da cu pumnul în perete. Ma smuncesc din brațele lui Christopher. Fug să văd cine era și îl văd pe Joel fugind și incerc să îl prind din urmă.

Eu: JOEL ,AȘTEAPTĂ!!!NU E CE A CE PARE!!!!

J: LASA-MA!!!!!

  Joel fuge din bloc și iese în stradă. Alerga aproape trecând strada dar brusc e lovit de o mașină și rămâne jos. Fug lângă el cu lacrimi in ochi.

Eu: Joel?! Joel te rog ridica-te!! zic cu lacrimi in ochii.

Nu mai stau pe ganduri și sun la ambulanță. Cât astept sa ajunga îi pun capul în poalele mele.

Eu: Joel!! Nu a fost ce a ce crezi tu! și șiroaie de lacrimi imi cad din ochii.

  În 5 minute a ajuns și ambulanță și am mers cu Joel la spital. Cât eram în ambulanță i-am sunat pe băieții să vin urgent la spital.
  Băieții au ajuns înaintea noastră la spital și așteptau. Pe Joel la dus intr-o sala și eu am rămas pe hol unde erau toți, inclusiv Chris...

R: Emma, ce sa întâmplat? Ce a pățit Joel? spune extrem de îngrijorat.

Eu: J.. J.. oel! spun abia respirând cu lacrimi in ochi.

  Atunci încep să plâng și Chris vine să ma ia în brațe. Dar nu apuca să ma atingă ca și încep.

Eu: NU! E numai vina ta! LASA-MA!!! NU MA ATINGE!! tip cât pot de tare și cad în genunchi.

  Ceilalți văzând vin lângă mine.

R: Gata! Liniștește-te! Totul va fi bine! și ma ridică de jos.

Z: Suntem aici și Joel va fi bine! zice și ma ia în brațe.

  Reușesc să ma liniștesc și Richard văzând asta spune:

R: Acum ca ai reușit să te liniștiți spune-ne ce să întâmplat...

Eu: Când m-am trezit și după ce am mâncat am vazut ca e târziu și am mers să îl chem pe Christopher la masa. Am bătut la ușa, nu a răspuns și am intrat crezând că doarme încă. Brusc ma îmbrățișat și ma pupat pe gat. Am auzit soneria și am vrut să plec din camera lui. Dar ma prins în brațe și ma sărutat. Am auzit pe cineva lovind cu pumnul în perete și am reusit sa plec de lângă Christopher. Joel a fugit până afara și a vrut să traverseze și a fost lovit de o mașină. Și acum suntem la spital și totul e din vina lui!!! spun arătând cu degetul spre Christopher.

  Însfârșit doctorul a ieșit și ne-a spus:

---------------------------

Sper ca va plăcut și azi voi poștă și următorul capitol! Cartea nu va mai dura mult dar sper ca va plăcut!  😘😍

Un vis implinit sau un calvar continu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum