După aceasta cerere în căsătorie care a fost minunata am mers înapoi acasă. Am intrat în dormitor si am vrut să ma culc dar Chris a zis:
C: Iubire, de acum esti doamna Velez!
Eu: Stiu iubire!
C: Acum ca ai devenit Emma Velez am putea să....
Eu: Ai fost cuminte până acum, deci da..
Vreau sa va spun că de când sunt cu Chris nu a cerut niciodată asta și ca pentru mine a fost prima data.... Si a fost minunat!
Peste 2 săptămâni
Azi trebuie să plec acasă la mama în Miami. Avionul în am peste cam 5-6 ore. Aseară mi-am făcut bagajele ca azi sa ma pot pregăti de plecare. Ma trezesc cu mâna lui Chris pe abdomenul meu. Ma urc ușor peste el și îl sărut. El se trezește și ma ia în brațe.
C: Neata, mi reina! zice somnoros
Eu: Neata, mi amor!spun chicotind.
C: Cum a dormit raza mea de soare?
Eu: Extrem de bine! Micul meu urs panda cum a dormit?
C: Minunat! La cât ai avionul?
Eu: Cam pe la 15.De ce?
C: Ca sa te duc eu. Am întrebat sa stiu sa nu plec de acasă. spune ei ma sărut scurt.
Ma ridic, ma duc la baie și fac un dus. Ma imbrac apoi:
Ies din baie și merg sa ma machiez. Nu exagereze și ma dau doar cu fond de ten, un ruj mat închis mascara și eyeliner. Când termin era deja ora 13: 30.Merg la Chris în sufragerie și el era încă în,, pijamale".
Eu: Amor du-te și schimba-te sa plecam la aeroport!
C: Acum, amor! Doar 10 minute și voi fi gata.
Stau pe canapea și ma uit la TV și astept sa vina Chris. A trecut juma de ora și nu vine. Intru in camera și el încă era în fața dulap ului și nu putea sa se decidă.
Eu: Esti mai rău ca o fată! 😂😂
C: Dar nu stiu cu ce sa ma imbrac! 😂Ajuta-ma!
Eu: Bine, acum lenesule! zic și merg și îl aleg un hanorac ce imi place la nebunie, niște blugi, o sapca ca da nu poate sta fără și niște tenisi.
C: Esti cea mai tare! 😂
Eu: Stiam și eu asta! 😂
Plecam la aeroport și ajunge cu 20 minute inainte de decolare. Chris sta cu mine până sa anunțe îmbarcarea. Când sa anunțat zborul Chris ma luat în brațe și ma strâns puternic apoi ne-am sărutat și am plecat. El trebuie să Ina poimâine pentru ca are ceva inca de facut cu baietii.
Peste o săptămână
Maine e Ajunul Crăciunului și am o surpriză pentru Chris. Înainte sa plec la ai mei acasă mi-a fost destul de râu și am luat un test de sarcină sa vad daca nu sunt cumva însărcinată. Și sunt... Maine drept cadou lui Chris ii vor da vestea. Am multe emoții. Mama știe și ea. Zborul lui Chris a fost anulat și are în seara asta zbor. Abia astept. Si părinții lui au venit deja. Nici părinții lui nu stiu. Azi e o zi lungă. Avem de împachetat o grămadă de cadouri.Următoarea zi
În noaptea asta trebuia să ajungă Chris. Pe la 6 ar fi trebuit să ajungă avionul lui. Ma ridic din pat și merg sa fac un dus apoi ma imbracȘi cobor jos la ceilalți. În salon erau toți pe canapea extrem de triști
Eu: Cei oameni buni cu fetele astea? Azi e Ajunul! Fiti mai veseli!
Mama: Yenny, sa ii spunem?
Y: Cred ca ar trebui să știe.... Arata-i mai bine...
Eu: Ce sa imi spuneti? Ce sa imi arestați?
Mama: Uite.... zice și imi arată tableta.
Pe tableta era o stire:
,, Avionul care trebuia să aterizeze în Miami în această dimineață sa prăbușit. Deocamdata nu au fost găsite victime, dar salvatorii încă caută. În avion era 200 de persoane dintre care 70 au fost găsite fără viața. Familile celor decedați vor fi astăzi sunat de autorități.Revenim cu detalii cât de curând"
Am inceput sa amețesc și am căzut jos. M-am trezit cu mama lângă mine. M-am ridicat în fund și ma simțeam extrem de râu. Aveam o stare de greață.Am inceput sa plâng. Mama și Yenny m-au luat în brațe. Nu reușesc să ma l8nistesc.
Eu: Nu poate fi adevărat! Nu... Nu acum... Nu el... Nu...
La un moment dat sa auzit cineva bătând la ușă.
-----------------------------
Ce faceti? Sper ca va plăcut acest capitol! Va multumesc! În doar o săptămână am ajuns în top 10.Sunt foarte fericită și deja am în gând o altă carte care o sa va placa! Dacă vreti puteți lasa un vot care mar ajuta extrem de mult! Bye! 😘
CITEȘTI
Un vis implinit sau un calvar continu?
Fiksi RemajaBuna sunt Emma! Am 18 ani și locuiesc mama în Miami.Am o viață perfect normală, merg la liceu, merg la cursuri de dans și am lecții de canto. Până într-o zi când din cauza unei audiții viața mea a luat o întorsătură neasteptata.