Aşağı indiğimde kahvaltıya başlamamışlardı. Sandalyeme oturdum. Babam hızlı yememi söyledi çünkü yine psikoloğa gideceğim.Orada pek eğlendiğim söylenemez ama evden uzaklaşmak bana iyi geliyor.Kahvaltıyı yapıp dışarı çıktık.Arabaya binip yola koyulduk. Gittiğimizde Ceyhun'un hala gelmediğini farkettim,mutlu olmuştum sanırım ya da endişelenmiştim. Kimseye soramıyorum da zaten. Psikolog iyi anlaşamayanları barıştıracağını söyledi ama nasıl yapacağını söylemedi. Gerçekten merak etmiştim. Yarın iki kişiyi barıştıracak ama kim? Psikolog "Yarın Masal ve Ceyhun sizde sıra" dedi. Gözlerim ayrılmış hiç farketmedim yanımdaki ayağıma vurunca kendime geldim. Sonunda bugün de bitmişti. Yarını çok merak ediyorum. Akşam yemeğini yiyip yatağıma yattım,düşünmeye başladım. Acaba psikolog nereden biliyordu Ceyhun ile benim aramda sorun olduğunu? Sabah ilk defa annem beni çağırmadan uyandım. Hemen kahvaltımı yaptım annemgil hala uyanmamıştı not yazıp çıktım.Taksi çevirip yola çıktım oraya gidene kadar şarkı dinledim bir ara kendimi kaptırıp şarkı söylüyordum "Derdim olsun kadehler dolsun." Taksici bana dik dik baktı neyse bu rezil kısmı geçelim gittiğimde sadece Ceyhun vardı. Yine karışık duygular beni aldı götürdü. Neden hiç kimse yoktu ki? Kapı kilitleme sesiyle kapıya koşmamız bir oldu hayır psikolog bizi odaya kilitleyip "Sorunları halledene kadar buradasınız." deyip gitti.2 saat hiç konuşmadık telefon ile oynadık ama telefonların şarjı bitmişti ve biz birbirimize bakakaldık onun gözleri yeşil miymiş ya? Gerçekten de bayağı yakışıklı. Onun gözlerine takılıp kalmış ve kalbim ilk defa bu kadar hızlı atıyordu.Uykum gelsin diye sandalyeleri birleştirip yattım ama uyuyamadım ben de gezegenimi düşünmeye başladım."Ne düşünüyorsun?Kalbimi okşayan bu sesle Ceyhun'un yüzüne baktım ona gezegenimden bahsettim onu bayağı etkilediğimi düşünüyordum ama bana"Deli olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum."dedi mallll.Nefret ediyorum bu çocuktan."Ben deli değilim ama sen olabilirsin çünkü sen malsın canım benim." Canım benim mi demiştim allah benim belamı vermesin ya.Bana"Sen delisin canım benim."dedi ve bu arada yerin dibine girdim ama belli etmedim tabiki.Sonunda sabah oldu ya da olmuş hiç fark etmedim sabah kalktığımda sandalyemden kalktım belim ağrıyordu kapıya gittim kapı açıktı hemen eve gittim.
Arkadaşlar elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalıştım 331 kelime yazdım.Okuduğunuz için teşekkürler sizi çok seviyorum❤️💜🧡🖤💛💚💙