Emma pov.
Astazi este prima zi de scoala de cand eu si prietenele mele ne-am mutat in Seoul. Ne-am mutat acum două luni din Busan aici, in Seoul.
Ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata.
Cobor jos la bucatarie si îl vad pe fratele meu gătin micul dejun. Am un frate mai mare la fel si prietenele mele. Fratele meu se numeste HyunKi.
-Buna dimineata! Îi spun eu iar el se intoarce cu fața la mine si zâmbește.
-Buna dimineata si tie! De ce esti asa de fericita? Ma intreaba el iar eu zambesc
-Pentru ca este prima zi de scoala si abia astept!
El imi pune farfurii in fata cu micul dejun iar apoi se aseaza si el langa mine si incepem sa mancam.
Dupa ce am terminat de mancat, ma duc la mine in camera mea sa ma schimb.
Imi iau uniforma pe mine iar apoi cobor jos,il salut pe fratele meu iar apoi plec la scoala.Pe drum ma intalnesc cu Hanna si Luna.
Ajungem la scoala si mergem in biroul directorului pentru a ne da orarul cu orele noastre. Suntem in aceeasi clasa.°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Prima ora avem matematica. Ne asezam in banci si asteptam profesorul sa intre in clasa.
Nu asteptam mai mult de cinci minute ca acesta apare.Luna pov.
Profesorul de mate intra in clasa iar noi l-am salutat respectuos si ne-am asezat in banci.
-Buna ziua! Spunem noi si facem o pleca iune.
-Buna ziua! Ma numesc Park Jimin si anul acesta va voi preda matematica. Sper sa ne intelegem.spune acesta.
Este foarte dragut. Doamne Luna,ce gandesti? Este logic ca el nu ar avea vreo relatie cu o eleva! Gandesc numai prostiiJimin pov
Am intrat in clasa am salutat elevii,insa o fata mi-a atras atentia. Dupa ce am facut prezenta, am observat ca ea se numeste Park Luna.Emma pov.
Sa terminat prima ora. Nu a fost cine stie ce. Ne-am prezentat si restul orei am stat degeaba, fiind prima zi.
Am plecat la cantina si ne-am asezat la o masa.
-Cum vi sa parut pra ora? Le intreb eu.
-A fost ok! Spune Hanna.
-Tie cum ti sa parut, Luna?
-Hmm? Mai poti repeta? Nu am inteles.spune aceasta ingandurata.
Se pare ca cineva sa indragostit! Spun eu si Hanna la unison.
-Ba nu este adevarat! Spune aceasta dar noi nu o credem pentru ca o cunoastem destul de bine.