4.Awwwww

169 10 1
                                    

Emma pov.
Dupa o luna
Sunt impreuna cu Tae de o luna.Daca acum 3 luni sau mai putin imi ziceai ca o sa fiu impreuna cu profu' de muzica,as fi ras de pic am pe jos. Dar acum gandesc altfel.
Luna pov.
Prima ora avem sport. Mergem la vestiar   pentru a ne schimba in trening. Din cate am inteles de ora trecuta, o sa avem inspectie.
Mergem in clasa si il asteptam pe profesor. Apare si acesta in clasa impreuna cu Jimin... STAI...JIMIN?...OMG!
Incepem sa facem incalzirea iar eu simt cum privirea lui este atintita pe mine.
Jimin pov.
Este atat de frumoasa. Vreau sa ma duc sa o iau in brate,dar nu pot.
Luna pov.
Am terminat de facut incalzirea iar acum trecem la gimnastica.
Domnul profesor ne pune pe fiecare sa facem sfoara.Nu pot toti sa faca sfoara perfect.A venit si randul meu. Am facut sfoara iar acesta ma felicita. Imi intorc privirea spre Jim in, dar ma uit repede in alta parte pentru ca am observat ca se holba la mine. Il pot vedea cu coada ochiului ca zambeste. OFF... E asa de cute cand zambeste.
Am terminat cu gimnastica, iar acum, profesorul a decis sa jucam un meci de baschet. La un moment dr,am vrut sa dau cos, asa ca am sarit, dar gravitatea nu a vrut sa tina cu mine, asa ca am facut cu usurinta cunostinta cu pamantul si mi-am scrantit glezna.
Jimin pov.
Cineva a cazut, asa ca ma duc mai aproape sa vad pentru ca raza mea vizuala era impiedicata de catre cercul de elevi care s-au strans in jur.
Cand ajung mai aproape, o vad pe luna intinsa pe jos iar prietenele ei incearca sa o ajute sa se ridice. Ma duc repede la ea.

Hanna pov.
Il vad pe profesorul de matematica cum vine repede langa noi dupa ce isi face loc prin cercul de copii care s-au strans in jurul nostru.

Luna pov.
Il vad pe Jim in cum vine repede langa mine si se aseaza jos.
-Esti bine?  Te doare rau? Te doare daca fac asta? Intreaba el si imi ia glezna si mi-o maseaza. Scancesc umpic de durere. Se citeste pe fata lui ca este ingrijorat.
-Mergem la infirmerie(nush daca am scris bine dar mna)! Spune el si ma ia in brate stil mireasa. Le vad si pe prietenele mele cum vin alergand din spate.
Ajungem acolo si ma pune pe patul ce era acolo. Vine o asistenta si se uita la piciorul meu.
-Nu este nimic grav!Doar ti-ai scrantit glezna. Nimic mai mult! Spune aceasta calma in timp ce mi-o bandajeaza.
-De ce nu ai fost atenta? Putea sa fie si mai grav!spune el foarte ingrijorat
-Scuzati-ma! Nu se va mai repeta! Spun eu timida
Dupa ce am plecat de la infirmerie,Jimin a spus ca ma lasa sa plec acasa si ca nu o mi se puna absente. Sa oferit chiar el sa ma duca acasa cu masina.
Ajungem acasa si observ ca fratele meu nu este acasa. Il invit in casa si ii ofer o cafea.
Dupa ce pleaca, ma duc in camera mea sa ma schimb in ceva mai lejer

Dupa ce pleaca, ma duc in camera mea sa ma schimb in ceva mai lejer

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma asez in pat si imi iau laptopul pentru a pune un serial

Școala BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum