5.Accident

157 6 1
                                    

Emma pov.
Ma trezesc si vad ca este ora 6:30. Ma dau jos din pat si ma duc sa imi fac rutina de dimineata. Dupa ce termice,ma duc in fata dulapului sa imi aleg ceva confortabil in care sa ma schimb pana cand o sa ma duc la scoala.
Ma imbrac si ma duc jos.

Am ales sa imi iau un tricou negru si o pereche de blugi mai largi si rupti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ales sa imi iau un tricou negru si o pereche de blugi mai largi si rupti.
In sufragerie il gasesc pe HyunKi intins pe jos si dormind.Cred ca aseara a venit acasa cam turmentat de nu a mai putut sa mai urce in camera lui. Ma mir cum de a nimerit casa😂. In fine...ma duc la bucatarie pentru a lua micul dejun. Nimic special...cereale cu lapte😂.
Mananc si ma duc in camera mea si ma imbrac pentru scoala. Ma imbrac in uniforma si plec spre scoala. Am vorbit cu fetele sa ne intalnim in fata casei Hannei. Mergem la trecerea de pietoni si asteptam ca semaforul sa ne dea permisiunea de a trece. Semaforul indica culoarea verde asa ca trecem. Lunei ia cazut cercelul asa ca sa aplecat sa il ia. Eu cu Hanna mergem inainte.Dintr-o data se aude claxonul puternic al unei masini iar cand ne intoarcem, o vedem pe Luna intinsa pe jos intr o balta de sange la 3 metrii de trecerea de pietoni. Mergem repede la ea si ne asezam jos langa ea. Eu cu Hanna incepem sa plangem.
-Sunati repede la salvare!spun eu printre suspine.
Luna pov.
Mi-am scapat cercelul pe jos asa ca ma a plec sa il iau iar fetele merg inainte.
Dintr-o data se aude un claxon. Tot ce mai aud este plansetul si srigatele fetelor apoi inchid ochii si totul devine negru
Jimin pov.
Vad o multime de oameni in mijlocul strazii asa ca opresc masina si ma duc sa vad ce se intampla. Cand ajung acolo, o vad pe Luna intr-o balta de sange iar Hanna si Emma stau langa ea si plang.
Ma duc repede la ele si ma asez in genunchi langa ele. Incep sa plang si eu alaturi de ele. Se aude sirena de la ambulanta si vin paramedicii si o pun pe o targu. O duc in salvare iar Hanna si Emma se urca si ele. Ma urc si eu in masina si pornesc repede pe urmele ambulantei.
Ajungem la spital iar asistentele o duc repede pe Luna intr-un salon.
Hanna pov.
Nu imi vine sa cred. Numai din cauza cercelului acela nenorocit sa ajuns la asta. Nu vreau sa ma gandesc ce va urma. Ma uit la Emma si vad ca si ea este distrusa la fel ca si mine. Ma duc sa il sun pe fratele Lunei. Il anunt ca Luna a avut accident si sa vina la spitalul ***********
Jimin pov.
Ii sun pe baieti ca nu pot sa ma duc la munca si le explic motivul. Taehyung si Namjoon vin la spital.
Emma pov.
Nu mai pot spune nimic. Nu mai am nicio putere in mine. Dintr-o data, pe usa apar Namjoon si Taehyung. Tae vine la mine si eu ma ridic de pe scaun.Tae ma ia in brate iar eu simt cum picioarele imi cedeaza.Lesin in bratele lui.
Taehyung pov.
O iau in brate pe Emma. Se vede ca a plans mult pentru ca are ochii rosii si umflati. Dintr-o data,simt ca aluneca din bratele mele. O prind inainte sa cada si observ ca a lesinat. Vine o asistenta si o ia apoi o duce intr-un salon. Ma duc si eu cu ea.
Hanna pov.
Simt o pereche de brate in jurul meu. Am ramas pe ganduri si nu am mai stiut ce se intampla in jurul meu. Imi ridic privirea si il observ pe Namjoon cum ma tine in brate. Imi zambeste cald iar eu il iau in brate si il strange tare. Observ ca nu mai este Emma in incapere. Il intre m pe Namjoon ce sa intamplat cu Emma iar el imi spune ca a lesinat in bratele lui Taehyung.
La un moment dat, iese doctorul cu o privire trista.
-Sa trezit? Spuneti va rog ceva pozitiv!Va rog! Spun eu
-Imi pare rau,dar domnisoara Luna este in coma
-NUUUUUUUUUU!spun eu si cad pe jos si plang foarte tare.il vad pe Jim in ca incepe si el sa planga.Namjoon vine langa mine si ma ia in brate.
Emma pov.
Ma trezesc intr-o camera cu peretii albi iar langa mine sta Tae
-Te-ai trezit!spune el si ma saruta pe frunte
Ma ridic si mergem impreuna pe hol unde o vad pe Hanna care sta pe jos si plange im bratele lui Namjoon. Ma duc la ea
-Ce se intampla? De ce plangi?o intreb eu si ma pun langa ea
-Lu...na...spune ea printre suspine
-Ce a patit Luna? Si simt cum lacrimi  mi se aduna im coltul ochilor

Putin suspans...ce credeti ca se va intampla cu Luna?
Aflati in capitolul urmator
Pwp😘

Școala BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum