2.Detenție

263 9 1
                                    

Luna pov.
Peste o săptămână
A trecut o saptamana de cand am inceput scoala iar eu simt tot mai strada de profu' de mate. Nu pot sa cred ca arata asa de bine...off!
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Am ajuns la scoala impreuna cu fetele.
Am mers in clasa iar cand ne-am asezat in banci(noi stam una langa alta),vine trei fete la noi.
-Auzi, nu ti se pare ca iti cam fug ochii dupa profi de mate? Cred ca esti una din aia mai usoara care a trecut prin laturile tuturor.spune ea si da sa plece
-Auzi,dar tie nu ti se pare ca ma confunzi cu tine, dragă?
-Mi se pare ca te cam in treci cu gluma,fetit-o!Ai grija!
-Hai nu zău! Spun si dau sa plec dar ea ma trage de par si imi d o palma. Incep sa rad ca o isterica si îi dau o palma de cade pe jos. Fix in acel moment intra si profu' de mate.
-Ce se intampla aici?spune el si se uita la noi doua
-Domn profesor, ea a venit la mine si mi-a dat o palma iar eu nu i-am facut nimic! Se milogeste ea de domnul profesor.
-Detentie!
-Dar... Incerc eu sa spun dar ma intrerupe
-Detentie am spus,detentie ramane! Spune el si se duce la catedra.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Orele au trecut iar eu trebuie sa stau la detentie.
Raman in clasa iar dupa ce pleaca toti, vine si profesorul de mate in clasa si se pune pe catedra. Acesta se uita la mine iar eu ma simt incomod asa ca imi scot caietul cu desene din ghiozdan si incep sa desenez(imi place sa desenez). Am terminat desenul si mi-am dat seama ca a iesit un portret. Mi-a iesit portretul lui, al lui Jimin. Nu mi-am dat seama ca acesta era in spatele meu si cand imi pune mana pe umar, eu tresar.
-Nu stiam ca sunt asa frumos! Spune el si chicoteste. Eu ma rusinez si rosesc. Imi las capul in jos pentru a nu se observa roseata din obrajii mei.

Ora de detentie a trecut iar eu ma in drept spre casa. Azi a fost o zi lunga.
Urc direct in camera mea si ma duc sa imi fac un dus.
Dupa ce termin de facut dus, ma du sa ma schimb in pijamale.
Imi iau pijamaua mea preferata,cea cu unicorn si cobor jos.

Ajung jos si observ ca Josh(fratele meu mai mare) nu este acasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajung jos si observ ca Josh(fratele meu mai mare) nu este acasa. Probabil este cu prietenii lui.
Ma duc si ma uit in frigider.
Pana la urma aleg sa imi fac un sandwich si ma duc in camera mea.
Dupa ce mananc sandwich-ul, imi iau laptopul si imi caut un serial, dar evident ca pe la jumatatea acestuia,adorm.

Școala BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum