-Ce a patit Luna?spun si simt cum lacrimi mi se aduna in coltul ochilor
-Luna...a intrat in coma!spune ea si plange mai tare
Simt cum tot cerul pica peste mine.Incep sa plang foarte tare.
Peste doua luni
Jimin pov.
Stau aici langa ea de cand a avut accidentul.Cu mici exceptii cand am fost acasa pentru a ma schimba.Nu duramai mult de o jumatate de ora. Si cand este in coma,tot frumoasa e.
-Esti cea mai frumoasa persoana pe care am intalnit-o! Vreau sa stii ca de cand te-am vazut, am simtit ceva pentru tine! Te iubesc si te voi iubi mereu!spun si ma aplec, unindu-mi buzele cu ale ei, formand un sarut.
Autoarea pov.
Baiatul se apleca si saruta fata ce acum statea intinsa le pat. Aceasta isi deschide o hii si nu stie ce se intampla. Observa un baiat care o saruta. Isi da seama ca acesta este Jimin.Ea ii raspunde acestuia si se formeaza un sarut perfect. Acesta vede ca sa trezit si se duce repede sa cheme un doctor.
Doctorul vine si ii face un cont ro fetei. Jim in le anunta si le fete iar cele doua ajung intr-un suflet la spital.
-Se pare ca va-ti revenit! Cum va simtiti?
-Ma simt ok! Ii raspunde fata doctorului.
-Daca o sa va simtit i bine,in urmatoarele zile puteti pleca acasa!
-Super! Spun fetele la unison iar baiatul zambeste. Doctorul iese din salon iar fetele se duc langa patul LuneiPeste doua zile, Luna a fost externata si au mers acasa impreuna cu fetele si cu Jimin. Din fericire,aceasta sa ales cu o mana si un picior rupt.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Luna pov.
Stau de o saptamana numai in pat. Jim in vine si ma viziteaza in fiecare zi. Cand am iesit din spital,acesta ma intrebat daca vreau sa fiu iubita lui si desigur ca am raspuns afirmativ.Stiu...capitolul acesta a fost mai scurt dar vreau sa va arat cine sunt fratii fetelor.
Fratele LuneiFratele Hannei
Fratele Emmei