P. O. V Lauren
Siedziałam i przeglądałam neta gdy nagle trafiłam na wywiad 1D a zwłaszcza część Nialla. Z tytułu artykułu wynikało, że Niall się zakochał. Postanowiłam zobaczyć o czym mówili więc włączyłam fragment wywiadu podany w artykule.- A teraz Niall. - Zaczął ten pan co prowadzi wywiady. (Zapomniałam jak się nazywa xd) - Ostatnio zauważyliśmy, wszyscy - Pokazał na fanów i chłopaków z zespołu. - Że się inaczej zachowujesz. Czym to jest spowodowane? - Zapytał z zaciekawieniem. Niall chciał coś powiedzieć, ale wyprzedził go Louis.
- Nasz mały Najal się zakochał. - Powiedział Lou, a ja poczułam jakieś ukłucie w sercu.
- Oo czyżby nasz mały słodki blondyn znalazł swoją miłość życia? - Zapytał dziennikarz (jej przypomniałam sobie)
- Nie ja tylko... - Nie dokończył bo znowu mu ktoś przerwał.
- Z tego co z chłopakami wiemy, to zakochał się w fance. - Powiedział Zayn.
- Co?!? Wcale nie... Znaczy ehh dobra może tak. - To mi wystarczyło.
Wyłączyłam nagranie i zaczęłam myśleć, że chciałabym być na miejscu tej fanki. Ruszylam do kuchni, wybrałam sok z lodówki po czym się go napiłam. Weszłam na Twitter i od razu znalazłam dużo hasztagów związanych z tym, że Niall zakochał się w fance. Wkurzylam się, wyłączyłam Twitter i ruszylam do salonu i włączyłam sobie mój ulubiony serial "Pamiętniki Wampirów"Wywiad *kilka godzin wcześniej*
P. O. V Niall- Co?!? Wcale nie... Znaczy ehh dobra może tak. - Powiedziałem.
- Więc... Jak ma na imię twoja wybranka? - Zapytał dziennikarz. Eh co za upierdliwy czlowiek
- Nazywa się...
To Be Continued
I witamy w kolejnym rozdziale. Jak myślicie? W kim zakochał się Nialler?
Mam nadzieję że podobało wam się. Takze czekajcie na kolejny rozdział ❤
CZYTASZ
My Famous Boyfriend | One Direction
FanfictionChłopacy z One Direction wstawiają posty na Twittera, a pewna dziewczyna jest ich ogromną fanką i czyta ich każdy tweet. Czy chłopcy wkoncu ją zauważą? Czy ona w końcu spełni swój marzenie o spotkaniu chłopców?