P. O. V Niall
- Wszystko już gotowe. - Odezwał się Liam.
- Wszystko będzie dobrze. - Odparł Zayn widząc moje zdenerwowanie.
- A co jak ona nie będzie chciała obejrzeć tego nagrania? - Zapytałem coraz bardziej panikując.
- Już ja się o to postaram, żeby obejrzała ten filmik. - Powiedział Harry. Naprawdę cieszę się, że ich mam.
- Dziękuję, że mi tak pomagacie. - Powiedziałem wdzięczny.
- Spoko stary. - Powiedział Liam. - Ale chodź już nagrywamy ten filmik. - Powiedział i zaczęliśmy kręcić. Po godzinie już wszystko było zrobione bo do montowania za dużo nie było. Gotowy filmik wstawiliśmy na YouTube
P. O. V Lauren
Siedziałam na kanapie kiedy przyszło mi powiadomienie z YouTube. Zobaczyłam, że Niall dodał nowy film na swój kanał. Ehh znowu coś o tej fance. Wyłączyłam telefon i powróciłam do oglądania mojego ukochanego serialu czyli Pamiętniki Wampirów. Marzy mi się spotkać kiedykolwiek Paula Wesleya i Nine Dobrev. To są najlepsi aktorzy wszechczasów. No dobra ale wracając do sprawy. Niall jest dalej moim fanem ale dałam sobie spokój z komentowaniem każdego jego posta na Twitterze. Chwile później przyszło kolejne powiadomienie z Twittera. Tym razem wiadomość od... No oczywiście od nikogo innego jak Nialla. Wiedząc, że jak mu nie odpiszę to zacznie mi spamować postanowiłam mu odpisać na wiadomość. ale gdy ją zobaczyłam od razu mi się odechciało.
Od Niall
Hejka Lauren. Widziałaś filmik jaki wstawiłem? Powiedz, że tak :(Do Niall
Sory, ale nie. Nie mam ochoty słuchać o twojej nowej miłości. Daj spokój Niall.Od Niall
Czyli go nie obejrzałaś?Do Niall
Mówię, że nie! A teraz nie pisz do mnie bo oglądam serial.Odpowiedzi już nie dostałam.
Gdy skończył się odcinek mojego serialu postanowiłam włączyć kolejny. W momencie jak kliknęłam na odcinek przyszło mi powiadomienie na Twitterze. Tym razem od... Super to od Stylesa.Od Harry
Dlaczego nie obejrzałaś filmiku?Do Harry
Bo nie mam ochoty?Od Harry
Błagam obejrzyj ten filmik bo kurwa tam do ciebie pojadę.Do Harry
Oo ty przeklinasz? No ale dobra obejrzę ten filmik.Wyłączyłam Twitter i włączyłam yt żeby później znaleźć filmik Niall'a. Włączyłam go i zaczęłam oglądać.
- Kochani. Wiem, że już to ostatnio mówiłem, ale podoba mi się jedna fanka. Niestety źle zrozumiała ostatni wywiad. Chciałbym to jakoś naprawić. Wiem, że nie oglądałaś dalszej części dlatego chce ci ją teraz pokazać. - Powiedział i był chyba smutny? Tak to można nazwać. Potem nagle pojawiła mi się przed oczami scena z wywiadu.
- Więc... Jak ma na imię twoja wybranka? - Zapytał dziennikarz, a Niall popatrzył na niego.
- Nazywa się Lauren. Niestety nazwiska nie podam, żeby potem nie było jakiegoś stalkowania jej social media czy coś w tym rodzaju. - Powiedział całkiem poważnie. W tej chwili zrobiło mi się głupio, że tak go potraktowałam. Gdybym obejrzała do końca ten wywiad to nie pokłóciła bym się z Niallem. Szybko postanowiłam do niego napisać.
Do Niall
Przepraszam....Witam was w kolejnym rozdziale. Mam nadzieję, że spodobał wam się ten, a teraz żegnam sie z wami, a wy pamiętajcie o komentarzach i serduszkach ❤❤❤
CZYTASZ
My Famous Boyfriend | One Direction
FanfictionChłopacy z One Direction wstawiają posty na Twittera, a pewna dziewczyna jest ich ogromną fanką i czyta ich każdy tweet. Czy chłopcy wkoncu ją zauważą? Czy ona w końcu spełni swój marzenie o spotkaniu chłopców?