una

36 2 5
                                    

Bilgisayarım gelen maille gözlerimi büyütüp çığlık atmaya başladım.

"ANNE KAZANDIM! LANET OLASICA BURSU SONUNDA KAZANDIM!" Odamdan çıkıp koşa koşa merdivenden inerken sürekli aynı cümleleri bağırıyordum.

"Tanrı aşkına Ariana, neler oluyor?" Annem anlamsızca suratıma bakıp sustu.

"Anne burs diyorum kazandım diyorum Amerika'ya gidiyorum diyorum." Dediklerimi annem ilk önce algılayamasa da sonra bana sarılıp o da çığlık atmaya başladı.

Birbirimize sarılmış salonun ortasında zıplaya zıplaya dönüyorduk.

Annem benden ayrılıp, "Bunu başarabileceğini biliyordum benim güzel kızım."

"Bu çığlıklar da ne böyle? Dışarıdan sesiniz duyuluyor." Babam gülerek bahçeden içeri geldi.

"Minik bebeğimiz istediği üniversitede bursunu kazanmış Andrew."

"Şaka yapıyor olmalısın Jen? Ari annen ciddi mi?" Kafamı hızlıca sallayıp babama baktım.

Beni kucağına alıp döndürdükten sonra yere bırakıp kocaman kahkaha attı.

"Seninle sonsuza dek gurur duyuyorum kelebeğim. Her şeyin en iyisini hak ediyorsun." Tekrardan sarılıp biraz sohbet ettik.

"Ee kim vermiş bursu? Biliyorsunuz bu burs kolay kolay normal bir iş adamı tarafından verilebilecek bir burs değil, baya pahalı çünkü. Bize göre ultra zengin olan birisi galiba. Ariana?"

Babam bana dönmüş kim olduğunu soruyordu ama heyecandan kim olduğuna bile bakmamıştım.

"Bursu aldığımı görünce kim olduğuna bile bakmadan aşağı koştum. Telefonumdan bakayım."

Maillerime girdikten sonra göz yaşartıcı en güzel mailimin üstüne tıklayıp yazıyı okumaya başladım.

"New York Üniversitesi Burslu Konservatuar Bölümü'nü %80 burs ile kazanmış bulunmaktasınız. Bursunuz getirisi olan dört yıllık ücreti ünlü iş adamı Scooter Braun ve şarkıcı Justin Bieber tarafından ödenmiştir.

İyi dört seneler dilerim. İyi şanslar Bayan Grande!"

Hareket edemiyordum, sanki buz tutmuştum. Telefonumun elimden kayıp yere düştüğünü hissettim.

Maildeki cümle beynimde yankı yapıyordu.

"Ünlü iş adamı Scooter Braun ve şarkıcı Justin Bieber"

Say hi to my new book❤️

Rüyamda gördüğüm bir hayali kitaba dökmek istedim okunsun okunmasın bunun burada olmasını istiyorum

scholarshipWhere stories live. Discover now