Jak to jest być defektem,dobrze?

1.1K 90 12
                                    

Ktoś z was kojarzy ten oto fragment z Asterixa i Obelixa?

Nasza ukochana - TutaNily - zrobiła przecudną przeróbkę, a oczywiście musiałam ją tu wstawić 🌻

Connor: Jak to jest być defektem, dobrze?

Markus: Wiesz, moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze czy nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć co cenię w życiu najbardziej to powiedziałbym, że defekty. Defekty, które podały mi pomocną dłoń kiedy sobie nie radziłem, kiedy byłem sam i co ciekawe to właśnie spotkania w Jerychu wpływają na nasze życie. Chodzi o to, że jeśli wyznaje się pewne wartości, pozornie uniwersale, bywa że nie znajduje się zrozumienia które by tak rzec, które pomaga się nam rozwijać. Ja miałem szczęście, by tak rzec ponieważ je znalazłem i dziękuję życiu, dziękuję mu! Życie to śpiew! Życie to tyrium! Życie to miłość do tyrium! Wielu ludzi pyta mn o to samo: Ale jak ty to robisz, skąd czerpiesz tą radość? A ja odpowiadam, że to proste! To umiłowanie życia, to właśnie ono sprawia, że dzisiaj, na przykład jestem przywódcą defektów, a jutro - kto wie, dlaczego by nie? - oddam się pracy dla ludzi i będę ot, choćby polować na defekty...

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do autorki, bo pisze cudowne zodiaki z DBH ❤

Problemy fanów Detroit: Become Human Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz