Tittle : Goodbye💦
Chaminha🌷 (31/1/2019 )
I want to make sure u play the vid 👆 . Do u can watch the vid or not ? . Sebelum-sebelum ni boleh tak? , Kalau tak boleh tekan je kat hujung yang biasa ada tanda ▶ .
WARNING !
Semua jalan cerita ini hanya khayalan yang direka oleh saya . Tiada kena mengena dengan real life yang berlaku .
Enjoy !
-----------------------------------------------------
Jungkook pov
Aku hanya mampu melihatnya dari jauh . Tergerak hatiku untuk mendekatinya , tapi aku tepis jauh- jauh . Rasa rindu menyelubungi hatiku . Rindu akan pelukan dan kehangatan yang sering 'dia' berikan . Tapi aku hanya terpaku melihat pemergiannya .
"Kook? "
"......."
"hey ? , jungkook ? "
"......."
"YAH JEON JUNGKOOK ?! "
" ah ?. N-nae hyung wae ? "
" Melamun je.. ada apa ? "
"Hah~ .. tak da apa ii "
"Ck !.. pergi "
"Ah ? Pergi ? Asal kook pulak yang kena pergi ?"
Bugh
"Aish.. appo hyung "
"Dah kau tu pabo sangat ! , pergilah . Jumpa dia "
"Kook tak berhak jin hyung . Kook yang akhiri semua nih "
"Semua orang pernah buat salah kook . Cuba lah hmm~... "
Puk..puk..
"Semoga berjaya bosskur "
"Gomawo hyung "
End
***
Pratice Room" Jimin hyung "
Jungkook menegur jimin yang sedang duduk bersendirian selepas membuat latihan.
"A--ah ? Y-ya ? "
Sejak mereka ahh... ralat, sejak jungkook memutuskan untuk mengakhiri hubungan tersebut mereka berdua kelihatan lebih cangung daripada selalu.
"Boleh kita bincang sekejap ? "
Tanya jungkook
"E-erm ada apa ? "
Balas jimin balik. Sejujurnya kalau boleh dia taknak berada berdekatan dengan jungkook . Sebab itu semua boleh menyebabkan hati dia sakit. Dilukai oleh orang yang kau percaya.
"Kita , cakap dekat tempat lain ? Boleh ? "
Tanya jungkook sambil melihat member dan staff yang berada di dalam ruangan tersebut .
"Wae ? , cakap jerlah dekat sini . Hyung sibuk . "
Jimin balas menatap tempat lain.
Dia tak sanggup tengok muka orang yang telah membuat hatinya terluka. Cukup lah semua yang dah berlaku ini . Dia tak kuat .
Jungkook hanya mampu mengulum bibirnya melihat jimin yang mengelak melihat dirinya. Bahkan jimin membalas ayat dia tanpa melihatnya.
Ini ke apa yang jimin hyung rasa , ketika aku tidak melayani dia ? . Sakit
YOU ARE READING
GoodBye 💦 [ KM ]
Fanfiction"Hyung~ aku dh tak tahan hyung. sakit .. sakit hyung". - PJM PERGILAH HYUNG ! JGN GANGGU AKU ! -JK Jimin-ie kau kuat ! -RM Highest ranking 1#vmin 3#kookmin 5#jikook 💜💜💜💜