our moment

1.4K 46 10
                                    

Chaminha🌹 ( 16/11/19)

This chap was really short i'm sorry😔

                         *********

jimin dan jungkook berbasikal di sekeliling bandar new york. mereka menikmati masa berdua mereka tanpa gangguan dunia. jungkook telah mengamil keputusan untuk menjadi seorang yang lebih berani menyatakan perasaannya. dia tidak mahu lagi kehilangan jimin disebabkan kecuaiannya. pandangan orang lain? dia tidak akan memikirkannya lagi . apa yang dia pikir sekarang ini ialah bagaimana untuk membuat jimin hyung lebih bahagia dengan menambah moment mereka bersama. i just wanna speak myself, so do ur own business.

JK SIDE

melihat jimin hyung ketawa lepas tanpa beban menambah kebahagiaan kepada diriku sendiri. hyung, teruslah ketawa. jangan memikirkan pandangan orang lain terhadap kita. hanya percaya keapdaku. aku yang akan mengendalikannya mulai sekarang. kau hanya perlu menggengam tanganku dan kita melewatinya bersama. aku memerlukan dirimu disisiku hyung.

ketika kita melihat kearah satu sama lain. mata kita bertentang membuat darahku berdesir. aku rasa ketika itulah waktu aku mula mencintai dirimu hyung. jika aku menagtakannya apa kau percaya? kau mungkin hanya menggapnya lelocan kerana melihat perbuatanku terhadapmu ketika itu . tapi sungguh, itulah permulaan dari segalanya. hanya aku sahaja yang pabo ketika itu.

hyung kau tahu? mecintai diriku tiadaklah terlalu sulit , kau adalah satu-satunya orang yang mampu membuatku salah tingkah. kau bahkan hanya perlu memegangku dengan erat sebijik seperti yang kau lakukan sekarang ini . memelukku kita kau tidur dan aku juga ikut memelukmu hingga matahari terbit. itu adalah salah satu list yang paling aku gemari.

Hyung, kita tidak tahu apa yang bakal terjadi diantara kita nanti . Tapi seperti itu tiada keputusan lain. Aku mohon hyung, kali ini sahaja jangan berfikir pendapat orang lain. Kamu tidak perlu kesah disebabkan apa yang mereka katakan, hanya tatap aku dan aku akan jadi labiran hatimu . Kau tahu kan hyung ? Kita tidak boleh hidup jika tidak bersama ?  tanpa diriku siapa yang akan menjadi sandaramu ? Jika Tanpa dirimu bagaimana harus aku hidup di dalam dunia yang penuh dusta ini ? .

Kita, kita akan lebih mencintai jika kita tinggal bersama . You are me , i'm you bukanka begitu hyung ? . Tetapi jika satu hari nanti hyung mencintai orang lain juga aku tidak dapat bersama dengan dirimu lagi . Ketika masa itu datang, apabila waktu itu datang kita boleh putus hyung. Kerana aku tahu , kebahagian dirimu ialah kebahagianku juga. Setelah apa yang telah aku lakukan kepadamu , kau berhak lebih bahagia walau diriku akan menjadi insan yang paling merana dalam dunia ini. Aku menyayangimu

Kau pernah memberitahuku hyung , untuk mencintai diriku tidaklah susah . Aku hanya perlu tersenyum banyak kali dan care pada dirimu lebih banyak.  Jika begitu bagaimana kita mencintai tidak lah susah . Jika hyung mahu kita bersama atau tidak , saya akan datang untuk menarik dan mengengam hyung kedalam pelukan hangatku . Walau satu hari nanti saya akan menjadi terlalu penat , termasuk untuk berjalan . Ketika waktu itu datang , waktu itu hyung boleh putus denganku. Aku terima kerana hyung berhak memilih orang lain yang lebih sempurna untuk hyung.

Jimin side

Jungkook ah , bgaimana harus aku nyatakan ? Apa yang harus aku jawab ketika kamu datang dan menghulurkan tanganmu kepada . Menyuruh diriku untuk percaya padamu. Menyuruh aku berbagi segala keluh kesah ku padamu. Bahkan aku tidak pandai berbohong jika aku bersamamu . Beginikah rasanya bila cinta kita terbalas ? Beginikah rasanya bila orang yang kita cintai sentiasa bersama kita? Bahkan sedia menjadi sandaran ketika aku mengeluh dan meluahkan segalanya? . Jika begini, bertapa indahnya dunia jika milik kita berdua. Kamu berkata kepadaku untuk percaya dimana hatimu berada . Kau bahkan mendekapku ketika aku kesejukan dimalam hari. Kau setia bersama diriku ketika aku memerlukan ubat untuk meredakan sakitku. Kau sentiasa memarahiku ketika aku ingin terus berlatih hingga lewat malam. Terima kasih, aku tidak tahu begini rasanya diperhatikan oleh orang yang kita sayang . Aku bahagia.

Jungkook ah, kau adalah orang yang paling Aku sayang . Terima kasih kerana telah membuka hatimu untukku. Bolehkah aku mengharapkan kau kekal bersama denganku selmanya? Aku tidak boleh membayangkan bagaimana diriku nanti jika satu hari kau akan kembali pergi dariku. Akanka aku boleh terus tersenyum seperti sekarang ? Kau menjaga diriku dengan sangat baik, aku banyak menyusahkan dirimu bukan ? Mianhae . Jika aku berkata kepadamu bahawa hatiku telah digengam oleh mu akankah kau membuangnya satu hari nanti ? Sesungguhnya, aku takut . Sangat takut. Ramai orang diluar sana tidak menyukai kita bersama . Terutamanya diriku. Mereka bahkan memanggilku perosak . Sedangkan siapa perosak sebernannya ? Aku tidak dapat membenci mereka ,  kerana aku tahu mereka tidak tahu yang sebernannya. Aku hanya mampu tersenyum ketika bertemu mereka . Apa yang perlu aku lakukan ? Hanya memberi mereka penuh cinta yang dapat aku lakukan. Aku tahu satu kepuasan apabila kita menyakiti seseorang adalah salah satu hasutan dari syaitan. Aku membencinya , kerana aku takut . Satu hari nanti aku juga terpedaya olehnya. Jadi jungkook ah marilah kita hidup bahagia tanpa perlu memikirkan orang lain, kerana hanya aku dan kamu bersma telah membuat diriku bahagia.

•••••••••••••••••••

"Hyung , hyung tahu . Apa maksud euphoria ?"

Sekarang mereka berdua sedang duduk di balkoni apartment rumah jimin menikmati salji bersama di dalam selimut tebal dan juga jangan lupa dengan hot choc di genggaman masing-masing  . Bukankah ia sangat romantik ? Dapat melihat salji turun bersama dengan seseorang yang kita cintai ?

"Hurm, molla . Wae ??"

"Euphoria ; ia adalah satu ayat yang dibuat melambangkan kebahagian yang memuncah. Euphoria seperti melambangkan seseorang yang sangat bahagia tak terhingga . Bahkan sulit untuk ditafsirkan melalui kata-kata Oleh dirinya sendiri. Jadi , hyung...."

"Nae , waeyeo jungkookie "

" you're the cause of my Euphoria jimin hyung"

"Then, just let me love you jeon jungkook"

Ucapan mereka bergantian dan diakhiri dengan senyuman yang tercetak dimuka mereka . Senyuman yang bahkan makin melebar disebabkan bertapa  gembiranya mereka .

===============

I prepared a gift for u guys. But, dk when can give tht. Just stay tuned yeorobun! Thank u

GoodBye 💦 [ KM ]Where stories live. Discover now