Chaminha🌹
Goodbye💦 ( 1/8/2019)Don't forget to like oky ! if anyone watch Burn The Soul before this ? . pliss share ur experience with me , i do like to know ur story . Thank u !
----------------------------------------------
[FLASHBACK]
JM P.O.V
Setiap hari-hariku diisi oleh dirimu. Salahkah aku mengharapkan kebahagiaan darimu ? walau hanya kesedihan yang sering aku kecapi. Cinta , kenapa ia begitu sulit ? tidak, ia tak sulit . Tapi hanya rumit . kerana disebabkan oleh cinta orang akan jatuh kedalam lubang dalam yang penuh dengan kepahitan. Cinta itu buta, itu yang sering diungkapkan oleh orang ramai. tapi bagi diriku, cinta itu penuh dengan pengorbanan dan cabaran.
Susahkah untuk hanya berpura-pura kau menyayangiku walau sebernannya ia hanya luaran sahaja? susah ka untuk berpura-pura hanya untuk Menjaga hatiku ? adakah ia terlalu rumit seperti matematik yang penuh dengan nombor dan rumus ? Tolong perhatikanlah diriku , tolong aku untuk mengumpul banyak kenangan manis bersamamu . jangan mengabaikanku. sekurang- kurangnya walau aku tidak dapat memilik hatimu . berikanlah aku tubuhmu . hanya untuk sekejap . kerana nanti mungkin aku tidak perlukan dirimu lagi. Adakah ia terlalu berat ? kalau ianya seperti itu, maafkan aku.
END
🦋🦋🦋
Practice room
Lagu lie berkumandang didalan bilik tersebut . Dapat dilihat soerang namja yang bermandikan peluh masih setia menari mendalami alunan muzik tersebut. menjadi seorang main dancer membuat dia mempunyai kekuatan untuk setia menari
walau dengan pakaian dan badan yang berpeluh , dia masih tetap bertahan mengikuti rentak lagu tersebut. seolah-olah dengan tarian dia dapat meluahkan segala apa yang di rasainya. Dengan pandangan yang tiba-tiba mulai mengabur , dia bergantung memegang tepian handle . mengawal keseimbangan badannya.
kembali ke tengah ruangan , dia mulai menari , menglenglokkan badannya . sakit menyelubungi dirinya.
bugh !
"arghh.."
sakit menyelungi dirinya yang terbaring di lantai yang sejuk. adakah ini pengakhirannya ? . matanya mulai memberat , penat ialah ayat yang hanya dipikir olehnya. sebelum kesedaran mengambil alih, dia melihat seseorang memasuki bilik tersebut.
"JIMIN!?"
Dia sudah tidak sedarkan diri
" aku ... penat ... "
◽️◽️◽️
HOSPITAL
"Doktor macam mana dengan keadaannya ? " tanya namja itu khawatir
" keluarga Mr,Park ?"
"Nae , saya kawannya . bagaimana dengan dia doktor ?"
" Tekanan darahnya stabil, dia hanya kekurangan rehat . kalau boleh jangan biarkan dia melakukan aktiviti berat buat sementara waktu . itu sahaja, kalau begitu saya minta diri dahulu."
terang doktor dan pergi berlalu meninggalkan namja tersebut
YOU ARE READING
GoodBye 💦 [ KM ]
Fanfiction"Hyung~ aku dh tak tahan hyung. sakit .. sakit hyung". - PJM PERGILAH HYUNG ! JGN GANGGU AKU ! -JK Jimin-ie kau kuat ! -RM Highest ranking 1#vmin 3#kookmin 5#jikook 💜💜💜💜