Çok kısa bir an gözlerine baktığımda umutsuzluk olduğunu gördüm. Herhalde sabah benden böyle bir davranış beklemiyordu.
Özgür arabayı hafif geriye alıp yanından geçtiğinde Onurun suratındaki ifade görülmeye değerdi. Özgür ise konuşmadan arabayı sürmeye devam etti.
Yol boyunca hiç konuşmadan kitapçının önüne gelmiştik. Özgür beni indirdikden sonra kısa sürede gözden kayboldu.
Burnuma dolan kitap kokusuyla tebessum etim. Günün sonunda ne olursa olsun buraya gelince herşeyi unutuyordum. Bir süre sonra rafların tozunu alıp , kitapları yerleştirdiğimde Hasan amcaya veda edip yola çıktım.
Telefonumun müziği kulağımı doldurduğunda arayanın Bade olduğunu gördüm. Cevapladığımda bana sitemlerini etmeye başladığında telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve suratına kapattım.
Badenin evinin önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı çaldım.
Koşa koşa odasına çıktığımda Bade yerde yatıyordu.Beni görünce hem azarlayıp hem de birşeyler anlatıyordu. Gerçi pek dinlemiyordum. Sürekli onu boşladığımdan falan bahsediyordu.
"Yağmur"
"Efendim"
Bade tek kasını kaldırdı ve gözlerini kıstı. Bu ikisini aynı anda nasıl yapıyor bilmiyorum ama komik gözüküyordu.
"Lunapark 'da çalışmaya başlayacağım."
Lunapark tam Bade'ye göre bir yerdi.Oradan oraya koşar,aletlere biner, kendi kendini eğlendirirdi.Bazen o kadar eğlenirdi ki ne beni ne de Kaanı hatırlardı.En azından azda olsa sorunlarından bir süreliğine uzaklaşırdı.
" Senin için iyi bir yer" dedim ve mutfağa doğru yol aldım.
Beraber birşeyler atıştırırdıkdan sonra hava karardığı için eve gittim. Babama ve üvey annemle kısa bir sohbet kurup Rüzgarla , Damlanın odasına girdim. Tüm bunları yaparken ne kadar sakin bir hayatım var diye de düşünmeden edemedim de değil.
İkisinde sakin bir şekilde müzik dinliyordu. Ama bu kadar sakinlik fazlaydı sanki. Bunu düşünmekden vazgeçip odama gittim ve uyumaya çalıştım.
Aşk kaçmakdan çok kovalamayı , görmekden çok özlemeyi ve gitmekden çok beklemeyi gerektirir.
Sırada yazan bu sözü kazınmış bir şekilde gördüm. Bir aralar bende yazardım ama lise 1 de falan. Üniversite de olacağını tahmin etmemiştim. Yada birinin kasten yazacağını.
Öğlen arasına geldiğimizde Badeyle beraber yemekhaneye girdik. Hızlı bir şekilde yemeğimizi yedikden sonra bahçeye hava almaya çıktık. Kaanı okulda 1 yada 2 kere görmemiştim içimde kötü bir his olsada bunu düşünmeyi bırakıp temiz havayı bolca içime çektim.
Çok geçmeden zil çaldığında sınıfa doğru yürümeye başladık. Merdivenleri çıkınca bir adım atmıştık ki Onur karşımıza çıktı.Ne klişe. Ona bakmadan hızlıcana yanından geçtim.
Günü aynı tempoya bitirip yatağıma yattığımda bi an olsun herşeyi geride bırakıp mutlu olabilirmiyim diye düşündüm. Gerçekden olabilirmiydim acaba ?
1 HAFTA SONRA
Şu geçen bir hafta içinde yaşadıklarım o kadar garipdi ki. İlk günler aynı sıkıcılıkla devam ediyordu ama sonradan daha ilgi çekici şeyler öğrendim. Bunlardan en kötüsü ise Kaan ve Bade bi nevi benle zorla arkadaşlık ediyorlarmış. Benle aralarında olan tüm ilişkiyi bitirmek istiyorlarmış. Ama delirmemden yada onlara birşey yapmamdan korkuyolarmış. Geçerli bir sebapleri olsa gam yemicem. Katilmiyim ben ya . Alıp ikisini de karşıma konuştum. Sınıfımı değiştim. İlişkimi kestim ve fark ettimki daha mutluyum sadece kendimi düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR TOZU
RomanceAslına hepimiz saniyeler sonra ne olacağını bilmeden , yıllar sonrasının hayalini kurmadık mı ? O zaman hayal kurmak saçma değil mi ? Bence değil. Önceden aşık olmak için çok eğlenceliyim diyen kız ya severse ? İşte o zaman hayal kurmak bak ne kad...