3.Bölüm

28 3 0
                                    

Selamunaleymum kardeşlerim🍀 Yorumlarınızı bekliyorum insAllah .Biraz klişe olcak ama gerçekten emek veriliyor.Okuyup altta küçük yıldıza dokunmayı unutmayın🌾☺

Allah'a sonsuz hamd olsundu ki bu sabahta sabah namazına kavuşturmuştu.Elhamdülillah çok şükür Ya Rab..Sabah namazını da kıldıktan sonra tekrar yatasim gelmedi.Annemleri sağ salim inip inmediklerini öğrenmek için aradım..Allah'a binlerce kez şükürler olsun ki sağ salim inmişler.Bugün biraz erken kalkalım bakalım..Hemen çay suyu koyup kahvaltıyı hazırladım..Gene mis gibi menemen yaptım..Terliklerini yerde sürterek gelen Elif'e gülerek baktim."Hayırlı sabahlar Elif"
"Hafza sen deli misin?Sabah sabah ne yapiyon Allah aşkına?"
"Sen yoksa namazını daha kılmadın mi?!!"
"Eyvah!Namazi kaçırdım..Eh be Hafza insan uyandırır dimi"
Vakti geçirmeden koşarak abdest almaya gitti şaşkolok bu ya.Namazını da kılıp hemen kahvaltıya geldi.Kahvaltımızı yapıp sofrayı kaldırdık.Elhamdülillah..
"Ee bugün ne yapiyoz?"
"Bilmem,nereye gidelim?"
"Bilmem"
"Bisey dicem biz Ankarayi bilmiyoruz ki,kaybolmayalım sonra"
"Doğru dedin,koca şehir Rizeye benzemez,ya kaybolursak."
"Bence bugün çıkmayalım,biraz daha alışalım,Ankarayı o zaman gezeriz"
"Bencede"
"Denizi de yok ki sahile çık yürüyüş yap"
"Valla Rize'nin gözünü seveyim"
"Aynen öyle..Özledim memleketimi."
Bugün ne yapsak ne yapsak diye düşünürken birden telefonumun zil sesi odayı doldurdu.Arayının kim olduğuna baktim,yine o edepsiz arıyordu..Allahım Yarrabbim ya!
"Kim arıyor?"
"Vardı ya sürekli rahatsız eden edepsiz"
"Haa niye arıyor yine bu?"
"Şimdi öğreniriz" diyip açtım telefonu.
"Alo"
"Alo"
"Niye aradın?"
"Bir nedeni mi olması gerekli?"
"Bak kardeşim arayıp duruyorsun ama bilki canımı sıkıyorsun."
"...."
Birşey dememişti..Bende telefonu kapattım.
"Ver bakim telefonu,engelleyecem numarayı"
"Daha once neden aklımıza gelmedi bu?"
Numarayı engelleyip bir oh çektim.Şimdi arasında göreyim.Başka bir numaradan aramaya kalkarsa bu sefer numaramı değiştirecektim..Taktı kafayı bana ya edepsiz.
"Moralimi bozdu ya,ne güzel erken erken enerjik başlamıştım güne"
"Amannn boşver be kuzu onu mu takcan kafana Allah aşkına.Boşver orda kendi kendini arasın şimdi"
Bu lafina dolu bir kahkaha atarak güldüm.
"Ee ne yapcaz bugün"
Ne yapalım biliyor musun?Öyle evden fazla uzaklaşmadan dolaşalım,fotoğraf çekilecek yerler vardır mutlaka fotoğraf çekelim"
"Tamam olur uyar bana"üstümüzü giyinip fotoğraf makinalarımızı da alıp kendimizi Ankara sokaklarına attık.Ilerde büyük bir alışveriş merkezi gördüm.Adımlarımızı oraya doğru hızlandırdık.O kadar büyük bir Avm idi ki hayretlerim şaştı😁Rize'de böyle bir Avm görememenin verdiği heyecanla etrafıma bakındım.Bir kaç kıyafet de bakmayı ihmal etmemiştik.Birden gördüğüm  şeyle durdum.Ben durunca Elif de bana 'noldu niye durduk şimdi' der gibi baktı."Şu vitrine bak bi Allah aşkına"
"Inanmıyorum çok güzeller ya"
Sakin olun gördüğümüz şeyi sizede açıklıyorum.Cook güzel çarşafları olan bir mağaza gördük.Elif ile yolun ortasında durmuş birbirimize bakıp gülümsüyorduk.Tabi ki tam tesettüre yani çarşafa öyle kafana estiği zaman yolun ortasında aklına geldiği zaman girilmez.Ama bu bizim Elifle olan hayalimizdi.Rabbim insAllah birgün nasip ederdi bize de insAllah..O şerefi üstümde taşımayı çok isterim.Ama kendimi,kalbimi ve aklıma da buna hazır hissetmeliyim.Kalbimizin,düşüncelerimizin bir örtüsü olmadıktan sonra üzerimizde kat kat elbise olsa nolur..Tabi ki hatasız kul yoktur.Yoksa ne haddimize..Rabbim SEN herşeyi bilensin,görensin,duyansın,Sen bizleri bu çıkmazdan kurtaracak,bu sapkınlıktan döndürecek olansın.Rabbi Rahimim Sen bizlere dayanma gücü ver,sen bizleri senin yolundan ayıracak olan şeytani vesveselerden koru,koru ki Sana layık birer kul olalım..Senin rızanı kazanmak şu dünyadaki tek amacım ve gayem..Çünkü biliyorum ki sonsuz diye zannettiğimiz dünya geçici.Ama bizim sonsuz diye inandığımız cehennem ise gerçek.Sonsuz diye inandığımız,iman ettiğimiz ahiret gerçek.Bizi senin rızanı kazanmaya çalışan kullarindan eyle😌🌾☝🏻🤲
Fotoğraflarımızı da çektikten sonra bir kafede oturup çay içelim dedik.Deniz manzarasına karşı olmasa da buna da elhamdülillah tabi ki.Şaka bir yanaydı,benim güzel memleketimin her bir karış toprağı,her insanı ayrı bir güzel.Hiç doğusu batısı kuzeyi güneyi denizi karası diye ayırır mıyım?Ayırırsam hani benim memleket sevdam,hani benim bayrağıma toprağıma olan aşkım..Her insanı ile birlikte TURKIYEMIN her karış toprağı başka güzel..Rabbim Bu vatani koruyanlara da yardım etsin.Onları çoluğuna çocuğuna,eşine,anasına babasına bağışlasın,Rabbim başımızdan eksik etmesin.Onlar olmasaydı olmazdık...🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Yorucu ve meraklı geçen bir günün ardından evi de kaybetmeden eve geldiğimiz için şükürler eşliğinde eve girdim..Gül kokulu Peygamberimin sünnetidir ya boş eve girerken de selam verilir."Selamunaleykum"dedim içeri girerken.Aynı şekilde Elif de.Rabbimize sonsuz şükürler olsun ki sağ salim eve gelebilmiştik..Hemen ev haline dönüp pembe panjurlu pijamalarımı giyip mutfağa geçtim.Elif de peşimden geldi.Dolaba bakalim ne var ne var🤔Bir bakin ne var..Koca bir hiç..Hemen olan malzemelerden bir çorba kaynattık..Yanına da güzel sebzeli pilav yaptik elhamdülillah..Salatayı da ortaklaşa hazırlayıp mis gibi bir sofra kurmuştuk elhamdulillah ki..Bismillah deyip büyük bir iştahla yemeğe başladık..Yemeğimizi de yiyip bulaşıkları hallettik..Çay koyup odaya geldik.."Oyy anam oy kıymetini bilemedik.Belim koptu belim"
"Hiç sorma bilemedik Zeyneb sultanın kıymetini"
"Hazır Zeyneb sultan dedin annemi bir arayayım.Bugün fazla konuşamadık.."
Annemi aradım,uzun uzun sohbetin ardından babama verdi telefonu onunla da uzun uzadıya bir sohbete girdik..Allahım çok özlemişim onlarla sohbet etmeyi.Ayni şekilde Elif de öyle..Ama Elif eminim kendi ailesini daha çok özlüyordur.Mezarlarının bulunduğu şehirden de taşındık..Eminim onun yarası daha derindir ve kabuk tutmamıştir.Tutamıyor ki..Hasreti dinmiyor,hasret gideremden kokularını içine hic çekemeden vefat ettiler.Çok küçüktü Elif.On yaşındaydı..Doyamadan kara toprak aldı.Tabiki buna diyecek bir şeyimiz yok..Annemin dediği gibi kime darılcaksın..Bu dünya imtihan dünyasıdır.Rabbim Rahimim nasıl yazmışsa razı oluruz..Elhamdülillah iyi ki Müslümanım,iyi ki Müslüman bir ailenin çocuğuyum,iyi ki Allahım iyi ki Türküm...Aslında çok az şükrediyoruz..Elimiz kolumuz sapasağlam diye şükretmemiz lazım..Şükretmeyi bize nasip ettiği için de şükretmemiz lazım..Elhamdulillah ki..Çok şükür Rabbimiz..Bizi doğru yoldan,senin yolundan ayırma.
En son çay koymuştum dimi..Çaylarımızı da yudumlarken bir yandan da sosyal medyada dolaşıyorduk..Elif beğendiği elbiseleri bana gösteriyordu..Şu kız hiç büyümicek..Bulduğum güzel sözleri instagram durumda paylaşacaktım.."Secde görmemiş bir alnın,alın yazısı olmak istemem(Necip Fazıl Kısakürek) ve 'Eskiden sevmelerin içinde edep varmış.Sevmek demek yan yana gömüleceğin kişiyi seçmek demekmiş' bu iki söz de çok hoşuma gitmişti.Hemen instagram durumda paylaştım..Pokut yaylasında manzaraya karşı çektirdiğim bir fotoğrafı da duruma atıp kenarına Rabbim sen sakla bizi diye yazdım.Telefonu kapatıp Elif'in elindeki telefonu da çekip aldım.
"Napıyorsun ya?"
"Ne mi yapıyorum?Sohbet edelim bu ne ya gözlerin ekrada kalcak"
"Ha ha çok komik"
"Şimdi seninle tartışamayacağım canım..Yarın ne yapcaz?"
"Diyorum ki şu Dhbt sınavına biraz çalışak"
"Bak ben onu unutmuştum.Yarın çıkıp konu anlatımlı kitap falan alalım test falan,çalışalım insAllah"
"InsAllah"
"E şimdi ne yapcaz,telefonu da aldın elimden"
"Telefonu unut bi.Sana birşey söylemek istiyorum ben"
"Ne söyleyeceksin kuzum,önemli bisey değil insAllah"
"Yok hayır yani öyle çok önemli değil, hayat memat meselesi gibi"
"E çatlatma da insanı söyle"
"Elif ben,ben şey"
"Sen ney?"
"Ben bir karar aldim,çok düşündüm yani çok istiyorduk biliyorsun,doğru zamanın geldiğini hissettim"
"Kızım evleniyor musun noluyor ya?"
"Hayır ben çarşafa gircem insAllah"😌🌸☝🏻🤲
"Gerçekten mi?Doğru zamanın geldiğini,kendini hazır hissediyor musun?"
"Evet hissediyorum,yüreğim kıpır kıpır"
"Kuzum gel bakim buraya" Bu kız niye ağlıyor şimdi halla halla.."Dur kız boğdun beni"
"Adına çok sevindim arkadaşım,senin için hayırlısı nasılsa öyle olsun,Rabbim sana herşeyin en güzelini en hayırlısını nasip etsin.."
"Amin inşAllah uhrem sana da aynı şekilde herşeyin en hayırlısını nasip etsin insAllah"
"E ne zaman giricen çarşafa"
Kocaman gülümsedim ona ve dedim ki "Hemen yarın insAllah..Internetten bir tane görüp çok beğenmiştim,siparis vermiştim.Yarın sabah bir aksilik çıkmazsa burda olur insAllah"
"Ayy kuzum çok sevindim ya adına"
"Çok sağ ol uhrem Rabbim sanada bu hissiyatı verir de sanada nasip olur insAllah."
O gece kıldığım namaz bir başkaydı..Daha bir başkaydı..Daha bir huzur doluydu sanki.Sonra rükû da daha başka döküldü dudaklarımdan ayetler Subhane Rabbiyel Azim.Sonra secde de Subhane Rabbiyel Alâ,daha bir huzurla döküldü.Rabbim beni çağırdı huzuruna.Sanki ellerimi açınca semaya,dua dua fısıldadım arş-ı âlâya.Pınarlarımdan damlayan yaşlar döküldü bir bir.Rabbim sen herşeyin en iyisini bilensin..Sen nasıl ki bana çarşafı nasip ettin..Bizim gönüllerimize de çarşaf-ı şerif ile şereflendir...Gözümüze,kalbimize,aklımıza da kat kat elbise çek..Aminn
🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋
Sabah namazına kalktığımda içimde öyle bir heyecan vardı ki bir an kalp krizi geçirceksin Hafza sakin ol deyip kendime ikazda bulundum.Hemen gidip Elif'i de kaldırdım.Abdestimizi alıp huzur içinde namazımızı kıldık.Rabbime dualarımı da yaptıktan sonra seccademi katladım.Yok hayır yatıp uyuyamayacağım galiba çok heyecanlıyım..Paketim bir an önce gelse..Kuranımı elime alıp yorulana kadar okudum..Gün bayağı ağırmıştı.Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa geçtim..Yine güzel bir kahvaltı hazırlayarak Elif'i uyandırmaya gittim.Elif ağlıyor muydu?Hemde uyurken..Yanına iyice yaklaştım..Evet kötü bir rüya görüyor olmalıydı.Uyanmasi için dürtükledim.."Elif Elif hadi uyan rüya görüyorsun"
"Anne dur gitme anne,bir kez daha bırakmayın beni nolur"
"Elif Elif.Bak ben yanındayım kuzum rüya görüyorsun hadi uyan"
Sıçrayarak uyanmıştı.Beni görünce karşısında biraz olsun rahatlamıştı.
"Hafza annemle babam rüyamda yine beni bırakıp gidiyorlardı"
"Kuzum bir rüyaydı,geçti gitti.Iyi misin?"
"Iyiyim iyiyim elhamdülillah"
"Gel elini yüzünü yıkayalım"
Yüzüne bol bol su vurup kendine gelmesini sağladım.Rüyadan bayağı etkilenmişe benziyordu.Kolay değil anne ve babasını kaybetmişti.Ara ara görürdü böyle rüyalar.Kahvaltıda başka konulardan konuşmaya çalıştım ki morali düzelsin diye.Komik şeyler anlatmıştım.Yüzü de gülmeye başlamıştı.Kapı çaldı.Galiba paketim gelmişti.Hemen kapıyı açıp paketime baktım.Allahim çok heyecanlandım.Biraz abartıyorum sanırım.Iceri geçip paketi açtım.Iste carsaf-i şerifim.."Hemen git dene hadiii"
"Dur kız zaten kırtasiyeye gitmicek miyiz sende hemen giyin öyle çıkalım dışarıya"
"Tamam olur,bekletme beni fazla,merak ediyorum seni"
Hemen içeri geçip çarşafımı giydim başımı da yaptıktan sonra hazırdım..Havalar da yavaştan yavaştan soğumaya başlamıştı zaten..Yün şalımı da doladım omuzlarıma..Eveet hazırdım.Aynada kendime bakamaya doyamadım.Allahım sana binlerce kez şükürler olsun..Rabbi Rahimim bana çarşafı da nasip ettin ya..Biraz utanarak Elif'in yanına gittim.Beni görünce ağzını eliyle kapattı."Hafzaa çok yakıştı kuzum"
"Allah razı olsun uhrem Rabbim sana da nasip etsin"
"Amin inşAllah bende çarşaf-ı şerifle şereflenmeyi çok isterim.Ama kendimi hazır hissetmem lazım aynı senin gibi"
"InsAllah insAllah.Hadi gidelim artik"
"Hadi" Ilk kez dışarıya çarşafla çıkmıştım..Kendimi daha farklı hissettim..Rabbime daha yakın hissettim kendimi.Çok şükür.. Elhamdülillah.Üniversitenin yakınlarında olduğumuz için buralarda kırtasiye ve kitapevi gibi yerler fazlaydı.Birine girip sınav için gerekli testleri,kitapları aldık..Eve gelip biraz konu çalıştık sonra test çözdük..Bir haftamız böyle test çözüp konu çalışıp Dhbt sınavına çalışmakla geçti elhamdülillah..Üniversitenin ilk günü geldi çattı..E biraz da heyecan vardı.Sabah erkenden kalkıp abdest alıp namazımızı kıldık.Kahvaltımızı da yaptıktan sonra üniversitenin yolunu tuttuk.Ilk hafta ders işlenmeyecekmiş.Zaten haftanın üç günü dersimiz vardı..Diğer günler boştu.Öğrenci kimlik kartları verildi, okulla ilgili bilgi vermek için bir öğretim görevlisi gelip konuşma yaptı sınıfta.Bizde Elifle biraz okulu gezdik..Kütüphane,kantin,bilgisayar odası gibi bize lazım olacak yerleri öğrendik..Tabi insan bir hafta alışma süresi geçirecek.Sonrasında bizde alışacaktık..Ilahiyat fakültesinden içeri girerken böyle için de farklı bir huzur oluştu.Bu duygu diğer fakültelerde olamadı eminim.Aslında çok duygulanmıştım..Burası Kuran kokuyordu,Hz.Muhammed,Islâm kokuyordu..Rabbim Sen bu yolda bize yardım et,bize güç kuvvet ver,ver ki Senin yolundan yürüyelim..Elhamdulillah ki bize bu günleri de gösterdin.Çok şükür sana Rabbi Rahimim....
Yorucu geçen bir haftayı da geride bırakıp..Ikinci haftaya başladık elhamdülillah.Zaman ne çabuk geçiyor değil mi?Bir bakmışsın dönem bitmiş,sene bitmiş..Rabbim zamanı hayırla geçirmeyi nasip etsin bizlere..Tabi ikinci haftanın gelmesiyle dersler büyük bir yoğunlukla başladı..Ama sevdiğiniz bir şeyi yapınca ne kadar zor olursa olsun bir şekilde yapıyorsunuz.Rabbim de yardım ediyor elhamdülillah.Daha derslerin basında olduğumuz için şimdilik konu tekrarı yapıp sonrasında dhbt sınavına çalışıyorduk..Fakültede gördüğümüz derslerde bize yardımcı olucaktir tabi sınavda.Derslerle geçen haftaların ardından Dhbt zamanı geldi..Çalışmış olmamız biraz olsun rahatlatıyordu ama yine de heyecan yapmazsak olmassa olmazdı..Elhamdülillah çok şükür ki Dhbt sınavı da güzel geçmişti.Hem Elif için heme benim için..Vizeler,finaller derken hic bütüye kalmadan dönemi bitirdik...
~4 Yıl Sonra~
Rabbime çok şükür elhamdülillah ki bu sabahta sabah namazına kavuşturmuştu.Namazımı kıldıktan sonra kahvaltıyı hazırladık.Bugün mezuniyet törenimiz vardı çok şükür.Evet yanlış duymadınız mezun oluyorduk insAllah.Şöyle bir geriye bakıp düşündüğümde 5 yıl ne de çabuk geçmişti öyle..Bu beş yıl içerisinde derslerimize çok çalışmıştık..Dhbt sınavından da yüksek bir puan almıştık.Allahim sana çok şükür ki emeğimizin karşılığını hep aldık..Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin.Bu arada üniversitenin üçüncü yılında Elif de çarşafa girmek istediğini söyledi..En az onun kadar bende mutlu oldum.Iahiyat okumak insanı öyle mutlu ediyordu ki..Bir kez daha şükrettim ilahiyat okuyuşuma.Hazırlanıp mezuniyet töreninin olacağı salona geldik..Bir kaç öğretim görevlisi ve dekan konuşma yaptı..Sonrasında belgelerimizi verdiler..Şimdi belgelerimizi almış eve dönüyorduk."Hafza nasıl hissediyorsun?" Elif'in sorduğu bu soru üzerine durdum ve gülümseyerek yanıtladım "Şuan çok mutlu hissediyorum kuzum çünkü istedigimiz bölümü bitirdik çok şükür ki.."
"Bundan sonra ne olcak peki?"
"Bundan sonra ilk memlekete döneriz.Yani sen nasıl istiyorsun bilmiyorum ama ben Kuran kursu hocası olucam,eğer istersen bu yolda birlikte yürüyebiliriz.Ama eğer dersen ki ben o  kadar okudum yüksek lisans yapıp ünüversitede kalcam anlarım seni."
"Saçmalama Hafza seni yalnız bırakmak mi?Bende istemiyorum yüksek lisans yapmayı ben de Kuran kursunda göreve başlayacağım"
Böyle söylemesi üzerine çok sevinmiştim.Biz kardeşten de öte candık can.Eve geldik ve bavullarımızı hazırladık.Bu gece ilk uçakla memlekete dönücektik.
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
Memlekete geldiğimizde sabah saat 7 sularıydı.Annemin kahvaltıyı hazır ettiğini ta kapının önünde içerden gelen mis gibi kokulardan anladım.Elhamdülillah ki..Kapıyı çaldık..Annemin o güzel yüzünü görünce bütün yorgunluğumu unutup anneme sıkı sıkı sarıldım.Babama da sarılıp içeri geçtim.Çok özlemişim evimi ya.Ünüversite de sadece tatillerde geliyorduk..Şimdi temelli gelince daha değişik oldum.Hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümüde değiştirdikten sonra sofraya oturduk.Ufak ufak gülüşmeler,sohbet eşliğinde geçen kahvaltının ardından mutfağı da toplayıp çaylarımız eşliğinde oturma salonuna geçtik.Aklıma gelenle hemen telefona sarıldım."Alo Elif gelsene bize,şu işi konuşalım,Mehmet abiyi de getirmeyi unutma"
"Tamam Hafza geliyoruz"
Elif de geldikten sonra oturup bizim Istanbul'da Kuran kursunda hocalık yapmak istediğimizi konuştuk.Elhamdülillah ki bir sorun çıkmadı yani bizimle gurur duyduklarını arkamızda olduklarını söylediler.Rabbim bana böyle bir anlayışlı aile verdiğin için sonsuz şükürler olsun..Anlayışlı ve bizi her zaman destekleyen...
Bütün hazırlıklar tamamdı.Istanbul gibi tarih,aşk,umut,mutluluk,huzur kokan şehirde yaşamak o insanlarla bir arada olmak ne güzeldir kim bilir.Yine ayrılık vakti gelmişti.Bu ayrılıkları sevmiyorum.Sanki,sanki bir daha görüşemeyeceğiz,konuşamayacağız gibi.Helallik aldıran ayrılıklar..Zor olsada vedalaşıp ayrıldık.Uçakla Istanbul'a gitmek için hava alanının yolunu tuttuk.Iki uçağıyla o huzur kokan şehire geldik....Uçaktan indikten sonra bir bas kalacağımız kursa yakın olan evimize geçtik.Burası o kadar güzel ki...Bu Kuran kursunda bir sürü minik öğrenciler olacak.Onlara Kuran-i Kerim ve Hz.Muhammed(sav)'in hayatını öğreteceğiz insAllah.Hemen eşyalarımızı  yerleştirdik.Yarın ilk görevimize başlayacağız insAllah.Cok heyecanlıyım açıkçası.Erkenden yattık,sabah dinç olmamız gerekti.Sabah olduğumda hemen kahvaltımızı yapıp Kuran-i Kerimizi ve gerekli birkaç defter kitabı da aldıktan sonra yurda geçtik.Elif A şubesinde olucaktı.Bende B şubesindeydim.Iceri girdiğimde öğrenciler nedense şaşırmış gibiydiler.Şöyle üstümü başımı bir kontrol etmek ihtiyacı hissettim.Ama bir şey yoktu neye bu kadar şaşırmışlardı ki."Selamunaleykum çocuklar"
Hep bir ağızdan "Vealeykumselam hocam,hoşgeldiniz"dediler.
"Hoşbuldum çocuklar hoşbuldum,e nasılsınız?"
Önden bir kız atılıp "Iyiyiz Elhamdülillah hocam siz nasılsınız?"
"Bende iyiyim çok şükür çocuklar"
Ben çocuklarımı çok sevmiştim Gözlerindeki o öğrenme isteğini görüyorum Rabbim Sen bizi yolundan ayırma.Senin Kitabını,Peygamberlerini,Islami öğrenmeye gelen şu çocuklara yardım eyle.Onlardan razı ol...
İnsAllah Elif de öğrencileriyle anlaşmıştır.Ama eminim anlaşmıştır çünkü Elif çocukları çok sever,bir şeyeler öğretmeye bayılır.Öğrencilerimle geçen tanışma faslından sonra ara verdik.Bu ara da Elif'e nasıl geçti diye sordum.Öğrencilerine basıldığını söyledi.Bende aynı şekilde onları çok sevdim.InsAllah Rabbim nasip ederse uzun bir zaman onlarla birlikte olup,onların ailesi olacağız.Rabbim utandırmasın bizi o zaman.

Eveeet 4 bölümde bitti elhamdülillah.Kardeşlerim hikayede beğenmediğiniz yerler olursa hiç çekinmeyin söyleyin.Benimde gözümden kaçan yerler olabilir.

Hikayeyi beğeniyor musunuz?Nasıl gidiyor?Bir daha ki bölüm daha olaylı geçicek.Şimdiye kadar ki bölümlerde bir atraksiyon yoktu 😊

O zaman yeni bölümde görüşürüz insAllah.Allah'a emanetsiniz..Selam ve dua ile 🤲🌾

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AşekâHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin