MEDYA:
CHRİS'İN GÖZLERİ
Uzun koridorda sadece bir oda vardı koridor değerli eşyalarla süslenmişti. Koridordaysa bir adam bulunuyordu. 30 35 yaşlarında gözüküyordü 1.90 boyunda yakışıklı bir yüze sahipti. Endişeli bir yüz ifadesiyle bir ileri bir geri volta atıyordu derken koridorda bulunan tek odanın kapısı açıldı ve bir kadın çıktı. Adama tebessüm etti ve konuşmaya başladı.
"Doğum başarıyla gerçekleşti efendim müjdemi isterim bir oğlunuz oldu. Karınız içerde sizi beklemekte giderseniz son derece mutlu olur."
Adamsa hiç konuşmadı yüzüğünden bir kese çıkardı ve gelişigüzel kadına fırlattı. Kadın ani bir refleks ile yakaladı ve beline kadar eğildi. Adam onu takmadan bir hışımla içeriye girdi.
{Yn: Yavaşla ayı kadın yeni doğum yaptı :D}
Kadına doğru ilerledi. Kadın ona baktı ve elindeki bebeği nazikçe adamın eline verdi.
"Josep sonunda doğdu oğlumuz bu kadar beklememize değdi."
"Evet Hannah sonunda varisimiz geldi. Ona bir isim vermeliyiz kararlaştırdığımız gibi Liam mı olacak?"
"Josep sana bir şey söylemeliyim. Dün gece bir rüya gördüm, rüyada yaşlı bir adam yanıma geldi ve şöyle dedi: Ey ademoğlu sana bir erkek bahşettik. İsmi ise Christopher olacak yoksa olacakları sen düşün. Dedi ve ortadan kayboldu ondan sonra ise oğlumuzu gördüm daha doğrusu şimdiki gibi siyah gözlü siyah saçlı aynen şimdiki gibi idi lakin tek fark gözünde en ufak bir beyalık bulunmuyordu sade siyahtı umarım başına bir şey gelmez umarım... "
Hannah konuşmasını bitirdikten sonra yakışıklı kocasını elindeki bebeğe baktı. Onun bakışlarının elindeki bebeğe diktiğini anladığında Josep'te bebeğe baktı gülerek şöyle dedi:
"Ailemize hoşgeldin Christopher ilerde baban gibi büyük bir savaşçı olacağından hiç kuşkum yok ama o zamana sana kem gözle bakanın canı elimde çürüyecek."
Onun sözlerini duyan Hannah yüzünebir tebessüm koyup anlayışla kocasına baktı. Oda şen kâhkâhâların sesiyle çınlıyordu. Onlar gerçekten bir oğullarının olmasına seviniyorlardı.
------------ 4 Yıl Sonra ------------
Hannah oğlu için endişeleniyordu. Sabahtan akşama kadar istisnasız meditasyon yapıyordu. Onun yaşındaki çocukların hepsi haylazlık peşindeyken o ise kendini saf eğitime vermişti.
"Josep bu Chris'in durumu ne olacak baksana oğluna yemek ve uyku dışında meditasyandon çıkmıyor. Varya anasını satyım sıçmıyor bile haa bu nasıl bir iş son iki haftadır böyle ne yapsak ki? "
Josep Hannah'a şefkatle baktı. Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı yüce Tetra köyünün genç lordu.
"Endişlenme Hannah normal insanlar 8 yaşında meditasyona başlar ben 6 yaşında başladım oğlumuz ise 4 yaşında basladı o gerçek bir dahi zaten ondan da daha azını beklemezdim sonuçta kimin oğlu"
Josep bunları söyledikten sonra baya bir gururlanmıştı hatta o kadar ileri gitmişti ki istemeden olsada göğsü kabarmıştı. Hannah ise kocasının tam tersi olarak kafasını olumsuz anlamda salladı. Ve ofladı öyle bir oflama ki sanki 50 yıldır aptal bir kocanın derdini çekmiş gibiydi. Kocasına döndü.
"Gerizekalı kocacım benim o kas yığının arkadında hiç mi beyin yok. Bende oğlumla gurur duyuyorem ammma hiç kendine sordun mu ona meditasyon yapmayi kim öğretmiş peki alemleri öğrenmiş mi şimdi meditasyon yapıyorda acaba doğru mu yapıyor benim asıl korkum ise onun ekiminin zarar alması. Anladın mı beni oğlumuz bizden gizli meditasyona girdiğini sanıyor ama onunla konuşmanın vakti bence geldi ve geçiyor."
Josep ve Hannah bunları konuştuktan sonra içeriye yani malikaneye doğru yürüdüler.Bu sırada Chris gözlerini açtı gözleri simsiyahtı sadece ufacık bir beyazlık olan gözakı vardı ve uzaktan bakan biri siyah ve beyazın bu kadar iç içe olduğu göze bakarken gümüş göze baktıklarını sanıyorlardı. Chris uzaktakı ormana gözlerini dikti içinden bir ses o ormana gitmesini söylüyordu ve ormanda ona çok câzip geliyordu. Uzun bir iç çekiştin sonra ayağa kalktı ve ailesinin olduğu malikaneye doğru yürüdü.
Zaman geçmiş ay güneşi kovalamış ve onun yerini almıştı malikanenin yemek salonunda kaşık sesleri geliyordu.
Herkes yemeğine dalmışken birden köyün lideri Josep konuşmaya başladı.
"Evlat duyduğuma göre meditasyon yapıyormuşsun. Peki bu duyduklarım doğrumu ?"
Masadaki herkes şaşırmıştı. Bunlara 7 klan elderide dahildi istisna olan tek kişiler Josep Hannah be Chris'ti. Bunun nedeni ise bir insanın 4 yaşında meditasyon yapması imkansızdı. Eğer ki Chris bu uaşına rağman meditasyon yapıyorsa o bir insan olamazdı olsa olsa bir uzaylı bunu yapabilir diye düşünmeden edemedi klanın 7 elderleri. Ağzındaki suyu fışkırtan 3. elder ve aynı zamanda Chris'in amcası Chris'e bakıp
"Chris gerçekten doğrumu babanın dedikleri ha ?"
Chris bu sırada düşünüyordu ki birden beyninde yankılanan sesi duydu "Hey velet onlara dışarda eğitim yapan bir gezginden gördüğünü ve sadece onu taklit ettiğini söyle" Chris ise sese hiç cevap vermedi ve şöyle dedi.
"Yooo amca pardon kıdemlim ben geçen ormanın sınırında otururken bir adam gördüm elbiselerinden bir gezgine benziyordu. Lotus pozisyonunda oturuyordu ve bana dünyayla ilgili bir sürü şey anlattı ve bana meditasyon yapmayıda öğretti bende böylece öğrendim ama daha enerji çekemiyorum malesef."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
FantasiŞansız bir Bordo Bereli olan Yavuz dünyada kaybettiği şansını fantastik bir dünyada bir bebek olarak bulacaktır.Hep düşmanı olan Yavuz burdada düşmanlarla savaşacaktır.Yavuzun YENİDEN bir isim almasını YENİDEN gelişmesini YENİDEN büyümesini YENİDEN...