•
''Jimin bir işe yara da şu kaseleri içeri götür !'' diye bağıran Minji noona'yı takmıyordum bile çünkü benim tek işim Jeongyeon'u izlemek ve-
''Agh ! Taehyung niye vuruyorsun gerizekalı ?'' diye döndüm sinirle ona.Bana baygın baygın bakıyordu.Şerefsiz bir de ifşalarımı Jeongyeon'a yollamıştı.Allahtan Jeongyeon o fotoğrafları görüp de beni terk etmedi !
''Sensin gerizekalı salak bir boka yara artık !'' dedi sinirle.Dahyun onu kolunda sinir şekilde çekti.Tam kurtuldum sanarken tezgahtan cips dolu tabağı elime tutuşturdu Kim Dahyun.
''Tae haklı.'' dedikten sonra ikisi el ele tutuşup içeri geçtiler arkalarından bağırdım.
''Aldat beni Tae aldat.O takma ismi ilk ben dedim sana.Ben buldum ben !'' diye bağırdım.
''Jimin artık susacak mısın ?'' Jeongyeon'un sesiyle ona döndüm.Elini beline yerleştirmiş Taehyung gibi baygınca bakıyordu.
''Tamam be çok kötüsünüz.'' diyerek oturma odasına geçtim.Kenarda yerde oturmuş telefonlarında video izleyen Yoongi hyung ve Jungkook'u görünce yanaklarımı şişirip kaşlarımı çattım.
''Tek işe yaramayan ben değilim neden onlara da kızmıyorsunuz ?!'' diye bağıdığımda Yoongi hyung kaşlarını kaldırmış bana baktı.Tamam.Neden kızmadıklarını anladım.Sahte bir şekilde öksürüp Yoongi hyungın görüş açısından çıktım.
''Namjoon hyung gönderdiğin videoda ki kızın sesi cidden güzelmiş.'' dememle Jihyo gözlerini iyice açıp Namjoon hyungın kolunun altından çıktı.
''Bir dakika Namjoon ne kızı ?'' dediğinde Namjoon hyung gergince gülümsedi.
''Jiminseninağzınasıçacağım.Hiiiç hiç bir şey bir tanem.Bir kız cover yapmış şarkıya sesi de güzeldi öyle attım yani.'' dediğinde Jihyo noona yavaşça gözlerini yavaşça açıp kapattıktan sonra gülümsedi.Tabii korkutucu bir gülümsemeydi.
''Bana hemen bir sopa bulun halılar baya tozlanmış !'' sonlara doğru bağırdığı için Namjoon hyung ayağı kalkıp koşmaya başladı.Jihyo da peşine...
''Yemin ediyorum dinlerken yorumlara baktım kıza değil !''
''Filmi taktım haydi herkes otursun !'' Minji noona el çırparak koltuğa otururken hemen yere oturmuş Jeongyeon'un yanına geçtim.Kalabalık olduğumuz için yere oturmuştuk.
''Hangi film ?'' diye soran Dahyun ile Minji noona cevap verdi.
''Mutlaka izlemişsinizdir ama maksat eğlence olsun diye koydum.Civil War.'' dediğinde daha film başlamadan kimileri Captain America'yı kimileri ise Tony'i savunmaya başlamıştılar.
''İzlemeye gerek yok Tony Stark hep haklı.'' diyen Namjoon hyung ile Jin hyung devreye girdi.Tabii nasıl olur da sessiz kalırdı.
''Yah yaaah ikiside haklı tamam mı !'' evet kalbi pamuktan yapılmış Seokjin hyung için ne diyebilirdim ki ?
''Jin sunbae haklı ikisinin de haklı olduğu yerler var.'' diyen Sana'yla Hoseok hyung da onu onayladı.Kılıbık...*Diyene bak...*
''Ne demek ikisi de haklı bas baya Captain America haklı işte.'' Diyen Jihyo elinde cips yerken konuşmuştu ve komik gözüküyordu.Güldüm.
''Hey hey durun.'' diyen Dahyun elleriyle sakinleştirdi herkesi.
''Ben kimin haklı olduğunu biliyorum.Tabii ki yerden göğe kadar Thor haklı.'' dediThor filmde yoktu bile...
Jeongyeon gülerek ''Katılıyorum.'' dedi ve herkes birden gülmeye başladı.Jeongyeon'a dönüp yanağını sıktım.Gözlerini kısmış gülümseyerek bana baktı.
''Filmden sonra biz tek başımıza bir yerlere gidelim ?'' diye fısıldadım.Güldü.
''Nereye ?'' diye fısıldadı o da benim gibi.
''Bilmem şu salaklar olmasın tek başımıza olalım yeter.'' dediğimde Jungkook konuştu.
''Hyung seni duyuyoruz.''
•
Sanırım finalleri yazmada berbatım.Dünyanın en garip fanfiction'ıydı sdömfnaslk.Tuhaf bitti yani...Boşversenize...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pabo | Jeongmin ✓
Fiksi PenggemarJeongie:Aptalsın ya Parkchim:Yoo Hiçte bile şey jimini pabo