MÜZİSYEN AŞIK

34 5 1
                                    

1.BÖLÜM;

Adım Selin.Üniversiteye gidiyorum.Hedefim müzik öğretmeni olmak.

Bugün okula gidiyordum.Servis şoförü babamı arayıp arabanın bozulduğunu ve benim de yürüyerek gitmem gerektiğini söylemiş.Ben de oflayarak yola çıktım.Okulda yeniydim ve de bugün ilk günümdü.İş sebebiyle buraya taşındık.Ankara güzel bir yer.Okuldan eve yaklaşık 1 kilometre yürumem gerek.Yani günde toplam 2 kilometre yürümek zorundayım.
Yolu yarıladığımda yandan araba geçerken içinde 2 çocuk gördüm.Yakışıklıydılar ama ben takmadım.İlk günden böyle yaramazlıklar yapmamalıyım diye kendi kendime sòylenirken araba aniden durdu ve içindekiler dik dik ayaklarıma bakıyordu.Kendime çok kızdım(keşke dizlerime gelen eteği giymeseydim diye)
Çocuklardan biri:
"ufff kıza bak bee!Bebeğim istersen seni gideceğin yere kadar bırakabiliriz"dedi
Ben de korkudan neredeyse altıma yapacaktım.Diğer çocuk da "Oğlum görmüyor musun!Kızı korkutuyorsun"dedi.Hele şükür anladınız.Sonra gaza basıp gittiler.Neden gittiklerini anlayamadım çünkü iki dakika ònce gitmemekte gayet kararlı görünüyorlardı.Acaba birseyden mi korktular diye düşünerek etrafa baktım ve arkadan 3 kişilik bir grubun bu tarafa doğru yürüdüğünü gördüm ve hızlı adımlarla yürümeye başladım.Çünkü tipleri hapishaneye mafyalık ve adam òldürme sebebiyle giren ve iki gün sonra hapisten kaçan psikopatlara benziyordu.Sonunda okula varmıştım.Arkama onlar hala oradamı diye baktığımda görememiştim.Bir oh çekip okula ilk adımımı attım.Tüm gözler bir anda bana çevrildi hemen kafamı òne eğdim ve yürümeye devam ettim.Sınıfımı zor da olsa bulabilmiştim.
Sınıfa girdiğimde aniden herkes bana bakmaya başladı.Erkeklerin bir çoğu ayaklarıma bakıyordu.Kendime içimden bir sürü küfürler ettim.Sonradan farkettim.Erkeklerin hepsi bana bakıyordu biri hariç.Arkasına dönüktü bu yüzden kim olduğunu göremiyordum.Hemen kendime oturabileceğim boş bir sıra aramaya başladım.Ama görünürde boş sıra yoktu.Sonra az önce bana bakmayan çocuk zilin çalmasına rağmen kapıdan dışarı çıktı.Giderken yüzüme bile bakmamıştı.Nedenini merak etmiştim ve sonradan onun arkada gördüğüm psikopat tipli çocuk olduğunu anladım işte o zaman onunla ilgili herşeyi boşverdim.Ardından onun kalkmasıyla boşalan sıraya yerleştim.Herkes bana tip tip bakmaya başladı ne olduğunu anlamaya çalıştım ama anlayamadım.Hoca içeri girdiğinde ayağa kalktık ve hocadan 2 dk sonra o çocuk içeri girdi az ònce kalktığı yere yani benim oturduğum yere doğru yürümeye başladı.Tam oturacaktı ki son anda beni farketti.Sonunda!Sonra bana ölümcül bakışlar atmaya başladı.Herkesin bize baktığını farkettim.Hoca "oturun"dedi.Ben de hiç düşünmeden oturdum.Hoca "Egemen,otursana oğlum"dedi.Adı Egemenmiş.Çok sevdiğim bir sanatçının adı...Herneyse sonra daldığım hayallerimden kurtulup çocuğa baktım kapıdan çıkıyordu.Hem de hoca varken.Saygısız!Hoca benden tahtaya çıkmamı istedi ben de gittim.Kendimi tanıttım.Size de biraz kendimden bahsedeyim.Ben sarı saçlı,1.67 boyunda 53 kilo üniversite 1 òğrencisiyim.Kendimi tanıttıktan sonra yerime oturdum ve ders işlemeye başladık.45 dk ders işledik ve teneffüs zili çaldı 15 dk lık molaya girdik.Ben de kantine gittim bir su aldım ve masalardan birine oturdum.Yine herkes bana öyle bir bakıyordu ki kendi kendime 'acaba bu sefer ne halt yedim ki ben'diye sordum.Sonra gördüğüm üçlü grup ve iki kişi daha oturduğum masaya dogru yürumeye basladılar.Ben de korkmadım değil tabi.Sonra adı Egemen olan çocuk bana "sen ne hakla benim yerime oturursun lan?"dedi ben de ilk önce ne diyeceğimi bilemedim sonra da "tapulu malın mı senin ya?"dedim o da bileğimden tuttu aslında bu tutmak değilde hayvan gibi çekmekti.Beni erkekler tuvaletine zorla soktu ve "kızım bak seni uyarıyorum benim olan şeyleri kullanma o az önce kantinde oturduğun masa var ya işte orası da benim masam.Ve bu okulun müdürü benim dayım yardımcısı da halam olur.Ona göre davran.Yenisin diye uyarıyorum.Ona göre sonra da uyarmadı deme!"buna sinirlenmisim.Ne sanıyordu kendini bu veliaht!Dayanamayıp "Ya sen kimsin,ne sanıyorsun sen kendini!"gözleri kıpkırmızı oldu ve hemen yanındakilere birşeyler söylemeye başladı.Anlayamadım söyediklerini.Sonra da bana "Senin dilin de baya büyükmüş bi ara bize gel de onu başka şeylerde kullan"dedi.Yanındakiler gülüp "biz de isteriz"demeye başladılar.Yanaklarım utançtan kızarmışti.Buradan hemen çıkmalıydım.Koşarak sınıfa doğru gitmeye başladım.Merdivenlerden sola dönecekken kaslı bir vücuda çarptım.Hemen o kaslı vücudun sahibine baktım.Daha önce hiç gòrmemiştim.Kızmaması için "merhaba"dedim bana gülümsedi!Sonunda bir insan.Çok sevinmistim.O da "merhaba"dedi.Ve ekledi "sen şu yeni kız olmalısın bugün de herkes seni konuşuyor.Erkekler senden çok seksi diye,kızlar da cesur diye bahsediyor.Duyduğuma göre Egemen'in yerine oturmuşsun"dedi.Hemen konuşmaya basladım.
"Ya o herif kendini ne sanıyor?Dayısı müdür,Halası yardımcı diye her yeri satın almış namu...."diyecektim ve beni susturdu ve arkaya doğru kötü bakışlar atmaya başladı.Arkama dòndüm.Aman tanrım!!!Egemen orada...İşte şimdi sıçtık.Ne yapsam diye düşünmeye basladım kaçmaya karar verdiğimde bunu anladı ve bileğimi tuttu.Kahretsin!Çok güçlü olduğundan ona karşı koyamadım.Beni peşinden sürüklemeye başladı.Beni bir arabaya götürdü ve öne oturtturdu.Kendisi de arabayı sürmeye başladı.Korkuyordum...Ne yapardı şimdi kim bilir!5 dk sonra kocaman bir eve geldik.İndirdi ve sürüklemeye başladı.Eve girdik ve beni büyük, simsiyah bir odaya götürdü ve kapıyı içeriden kilitledi.Herşey simsiyahtı yatak,dolaplar,perdeler...vb Sonra soyunmaya başladı önce tişörtünü çıkardı ve o kaslı,seksi vücudu ortaya çıktı.Yatağın altına girmeye başladım.Beni ayaklarımdan tuttu ve kendine çekti.Yatağa attı beni.Sonra üstüme çıkmaya başladı.Ben de korkudan şeyine tekme attım.
"Seni lanet olası kahpe"diye bağırdı kapının anahtarını aradım.Arkamdan
"Bunu mu arıyorsun?" diye sordu.Elinde anahtar vardı.Kaçamayacağımı yeni anlamıştım.
" Ben sana tekme atmanın cezasını öyle bir òdeteceğim ki...Altımda"ahhh yapmaa"diye inleyeceksin"dedi.Aman Allahım!Bu piç kurusu bana tecavüz mü edecekti!Hemen cüzdanı eline aldı ve içinden bir şey çıkardı.Ne olduğunu ilk başta anlamadım ama sonradan farkettim.BU PREZERVATİFTİ!!!
Namusumla vedalaşmaya başladım.Eli kemerine gitti tek hamlede çıkardı.Pantolonunu da çıkarmaya başladı üzerinde sadece baksır vardı.Yatağa gitti ve "Gel lan buraya"dedi.Ben giderken pantolonunu aldım görmesin diye eğildim ve cebine bakmaya başladım anahtarı bulmuştum

~MÜZİSYEN AŞIK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin