Anahtarı elime alıp hemen kapıya yöneldim.Kapıyı açmaya çalışırken arkamdan geldi beni tuttu sonra arkadan resmen bana yapıştı.O şeyi popomda hissettim.Sanırım baya büyüktü.Hemen kendime gelip"Bırak beni!"diye bağırmaya başladım.O ise beni yatağa fırlattı.Üstümdeki hırkayı çıkardı sonra da tişörtü ve sonra da atleti.Üstümde tek südyenim kalmıştı.Göğüslerime sırıtarak bakıyordu ve sonra bana "Ooo ne güzel bunlar.Tadına bakmak isterim."dedi ben de hiç beklemeden bir tokat attım ses odada yankılandı elini yanağına getirdı sonra cekti.Sonra da boynumu öpmeye başladı ben de "Piç herif bırak beni!"diye bağırmaya başladım sonra da aşağıya gitti ve pantolonumu çıkardı.Sonra da kendi baksırını.Olamazz o şeyi gördüm.Kocamandı ve kalkmıştı."Al yala"dedi ben de karnına yumruk attım.Artık şiddetli vuramadığımdan mı bilemiyorum ama "beni gıdıklamayı bırak"diyerek gülmeye başladı.Aslında en şiddetli yumruğumu atmıştım.Ama bu onu sadece gıdıklamıştı.Sonra da eli belime gitri orada südyeni çıkardı ve çekti.Göğüslerimi öpmeye ardından yalamaya basladı.Durdurmak istiyordum fakat bunu yapamıyordum.Sonra onun telefonu çaldı.Gidip telefona baktı.Sonra kilitli olan kapıyı açıp dışarı çıktı,tabi bende.Sonra evden çıkıp kaçmaya başladım.Onun da arkamdan geldiğini farkettiğimde son sürat kaçmaya başladım."Dur seni okula geri bırakayım.Sen şimdi yolu bulamazsın sonra polisle uğraşmayalım."dedi.Söylediklerinin tamamı doğru olduğundan kafamı evet anlamında salladım.Arabaya bindik ve 5 dk sonra okula geri geldik.Herkes bize bakmaya başladı.Egemen'in arkadaşları "n'aptın oğlum kıza?"dediler.Egemen de pis pis sırıttı.Onlar da " yaptın mı o şeyi?"dediler.Yüz ifadelerine baktığınızda acayip şaşırmış olduğunu anlayabilirdiniz.Ben hemen sınìfa doğru yol aldım.Egemen arkamdan"Seninle olan hesabìm daha bitmedi!"dedi.Ben de "Yaw he hee!"dedim ve kaçtım.Arkada kahkaha sesi duydum ama Egemen'e ait değildi.Pek sık gülen biri değildi.Ben günde 100 kere gülüyorsam(tabi bugün hiç gülmedim) Egemen günde 10 kere gülüyordu.Okul çıkışı eve yürürken aniden hızlıca yağmur yağmaya başladı.Ben de de şemsiye yoktu.Aslında burada havaların bòyle olduğunu biliyordum.Ama yanıma şemsiye almamıştım.
"Selin" arkamdan biri bağırmıştı.Kim diye baktığımda kaslarına hayran kaldığım ama adını bilmediğim çocuktu.Yağmurda saçları dağılmıştı.Çok tatlıydı...Ayyy kendine gel Selin!Yanıma gelmeye başladı.O sırada yandan onun arabası geçti...Ve yoldaki su birikintilerini üzerime sıçrattı.Ben de "ŞEREFSİZ!" diye bağırdım.Duymuş olmalı ki arabadan ani fren sesi geldi.Kaslı çocuk yanımdaydı o yüzden rahattım.Egemen arabadan inmeden kaslı çocuğa adını sordum.
"Benim adım Berkay"dedi ve elini uzatarak gülümsedi.Ben de gülümseyerek"Benim adımı biliyorsun zaten"diyerek el sıkıştık.Sonra yine daldım hayallere...Aklıma Berkay Hardal geldi.Çookk tatlıydı.Hemen hayallerden çıktım ve gerçek yaşantıma dòndüm.Egemen yanımızda duruyordu.Bana;
"Az önce bir şey mi demiştin?"dedi.Ben de;
"Evet,sen sağırsın galiba duymadın mı sana şerefsiz dedim"diyerek Berkay'a bir adım daha yaklaştım.Zaten şu an ona güvenerek bunları söylüyordum.O gittiğinde kesinlikle Egemen ağzıma verecekti.Egemen hemen laf etmeye başladı:
"İstersen arkadaki orospu çocuğuna güvenerek bana söz etme.Çünkü istesem anında sizi altımda inletirim.Gay değilim ama sinirden yaparım da!"Berkay sinirlendi ve "Oğlum siktirgit lan şimdi ağzına verecem uza!"Ben araya girmezsem baya kötü bir kavga çıkacak."Ya durun! Berkay kusura bakma işe seni de karıştırdım.Sen git istersen."Cezamı çekmeye nasıl razı oldum bilmiyorum ama her ne yapacaksa bu piç katlanmaktan başka seçenek yok.Aslında var o da;
-155- polisi mi arasam ki? Ama ne diyeceğim ki?Polis amca bu adam bana verdi.İyi tamam versin.Saçma..!
Berkay:"Saçmalama Selin bu göt kafayla biz zaten 2 yıldır konuşmuyoruz.O yüzden kavga etsek de sorun değil.Zaten aramız kötü."dediği anda Egemen,Berkay'a yumruk attı.Dudağı kanamaya başladı.Hemen elimle kanı temizlemeye başladım.Egemen de bana"Çık aradan sonra yiyişirsiniz.Karışma bu işe.Ama en yakın zamanda sana da òdeteceğim bu yaptıklarını."dedi.Sinirlenmiştim dudağını sildim diye 'sonra yiyişin' dedi.Hemen cevap verdim;
"Sen her gün biriyle yiyiştiğinden arkadaşıma yardım etmeme de yiyişme diyorsun.Asıl yiyişen sensin be gerizekalı!"Berkay da ona:
"Şimdi bu kız üzülmesin diye gidiyorum.Akşam 8'de teke tek kapışırız.Kazanan ne yapsın lan?"dedi.Egemen de ;
"Kazanan bir dilek hakkına sahip olsun."
Berkay "tamam lan,anlaştık."dedi ve buradan uzaklaştı.Egemen bana "atla arabaya"diye bağırdı.Allahtan kimse yoktu.